دانلود سریال آکتور (تمام قسمت ها)

دانلود سریال آکتور (تمام قسمت ها) قانونی

تمام قسمت ها
،
مناسب برای بالای 15 سال
60 دقیقه
کارگردان:

داستان سریال

داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

درباره سریال

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال آکتور تمام قسمت ها کامل با 55% تخفیف

سریال جدید “آکتور”، محصول سال 1401 در کشور ایران توسط تهیه‌کننده مجید مطلبی و نویسندگی داستان و فیلمنامه نیما جاویدی تولید شده است. این سریال نشان‌دهنده اولین تجربه کارگردانی نیما جاویدی در شبکه نمایش خانگی به عنوان کارگردان یک سریال است. نیما جاویدی که فعالیت هنری خود را در زمینه ساخت و کارگردانی فیلم از سال 1392 با فیلم “ملبون” آغاز کرد، حالا بعد از دهین سال کاری خود، تصمیم به کارگردانی اولین سریال خود در شبکه نمایش خانگی گرفته است.

این کارگردان جوان 42 ساله، متولد بجنورد، در رزومه کاری خود دو کارگردانی فیلم سینمایی و یک نویسندگی آمده است. او در سال 1398 نیز نویسندگی فیلم سینمایی “خورشید” را بر عهده داشت که با همکاری مجید مجیدی افتخارات متعددی را به دست آورد.

فیلمنامه‌های نیما جاویدی همواره مورد تحسین منتقدان داخلی و خارجی قرار گرفته و در سه فیلمنامه که به قلم او نوشته شده، می‌توان هنر نویسندگی جاویدی را در نوشتن فیلمنامه‌های جذاب مشاهده کرد. وقتی فیلم‌هایی که جاویدی نویسندگی آن را بر عهده داشته باشد و در جشنواره‌های داخلی یا خارجی حضور یابد، قطعاً باید منتظر دریافت جوایز برای آن فیلم باشیم. آخرین ساخته او با نام “سرخپوست” نیز در جشنواره‌های مختلف جوایز متعددی را از آن خود کرد و باعث تعجب همگان شد که یک فیلم در تمامی رشته‌های نامزد دریافت جایزه شود.

حالا نیما جاویدی با کوله‌باری از تجربه، جوایز و افتخارات متعددی که در طی یک دهه فعالیت خود به دست آورده است، اولین سریال خود به نام “آکتور” را کارگردانی می‌کند، که این تجربه او نیز به عنوان کارگردان در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. در این سریال، مجید مطلبی نیز به عنوان تهیه‌کننده جلوی دوربین قرار دارد، همانند همکاری‌های گذشته با جاویدی در سریال “سرخپوست”.

به علاوه، بازگشت نوید محمدزاده به سریال “آکتور” نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. او پیش از این در سریال “قورباغه” نیز با همکاری نیما جاویدی نقش‌آفرینی کرده بود و این سریال به محبوب‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی تبدیل شد.

دانلود سریال آکتور تمام قسمت ها

داستان سریال آکتور چیست؟

سریال جدید آکتور ساخته نیما جاویدی در مورد چند بازیگر با استعداد و توامند عرصه تئاتر می باشد که زندگی آنها دارای فراز و نشیب های فراوانی می باشد در این میان یک پیشنهاد کاری به آنها میشود،این پیشنهاد باعث میشود که روال زندگی این چند بازیگر تئاتر دستخوش تغییرات فراوانی گردد.

بازیگران سریال آکتور چه کسانی هستند؟

فیلمبرداری سریال آکتور از پاییز 1400 آغاز شده است و در حال حاضر مراحل پایانی تدوین و دریافت مجوز خود را سپری می نماید و طبق اعلام روابط عمومی این سریال هنرپیشگانی همچون نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی، هومن برق‌نورد، هستی مهدوی‌فر، گلاره عباسی و مهراوه شریفی‌نیا تا کنون در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال پیشنهادی: سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره و سریال دادزن

دانلود سریال آکتور تمام قسمت ها کامل با 55% تخفیف

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟