دانلود سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

دانلود سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

قسمت 25 (پایانی) اضافه شد
،
مناسب برای بالای 13 سال
60 دقیقه
کارگردان:

داستان سریال

زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیدا شدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می‌شود...‌

درباره سریال

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره به کارگردانی سروش صحت در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال علی مصفا، قدرت الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی، وحید آقاپور، بهار کاتوزی، محمد نادری، بیژن بنفشه خواه، اردشیر کاظمی، عین الله دریایی، احسان منصوری، حسن نوری، رسول اکبریان، فهیمه امن زاده، مریم ماهور، شکیلا سماواتی، علیرضا ناصحی، حمیدرضا فشمی، مریم گودرزی، امیررضا پیرهادی، سامیار مکنت جو و راحیل فلاح فر به هنرمندی پرداخته‌اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

سریال “مگه تموم عمر چند تا بهاره” با کارگردانی سروش صحت، یک سریال کمدی است که توسط محمد رضا تخت کیشیان تهیه می‌شود. این سریال، اولین تجربه کارگردانی سروش صحت در زمینه ساخت سریال‌های تلویزیونی است و قرار است در شبکه نمایش خانگی پخش شود.

سروش صحت پیش از این نیز در برنامه‌های مختلف شبکه نمایش خانگی به عنوان بازیگر حضور داشته است و حالا تصمیم گرفته است به عنوان کارگردان وارد مرحله‌ی جدیدی از کار خود در تلویزیون شود. او تاکنون بیش از 7 سریال کمدی از شبکه تلویزیونی ایران ساخته است که همچنان پس از مدت‌ها از پخش آنها، بازپخش می‌شود و مخاطبان همچنان به آنها علاقه دارند.

تا به حال برای پخش سریال “مگه تموم عمر چند تا بهاره” اطلاعات کاملی منتشر نشده است، اما مشخص است که سروش صحت به عنوان کارگردان با سبک کمدی در شبکه نمایش خانگی خواهد ادامه داد. ممکن است این سریال نیز در قالب چندین قسمت منتشر شود، اما تعداد دقیق قسمت‌ها و ساختار نهایی مجموعه هنوز مشخص نشده است. با توجه به تجربه‌های موفق و محبوبیت سریال‌های کمدی سروش صحت در گذشته، انتظار می‌رود که این سریال نیز مورد استقبال تماشاگران قرار بگیرد.

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره چند قسمت است؟
اطلاعات جدید شما نشان می‌دهد که سریال جدید سروش صحت با نام “مگه تموم عمر چند تا بهاره”، از فروردین 1401 آغاز شده و تصویربرداری آن در شهرهای تهران، اصفهان و جزایر قشم و کیش انجام شده است. این سریال با 32 قسمت تهیه می‌شود که تصویربرداری آن در اوایل پاییز 1401 به پایان رسیده است. تاکنون هنوز جزئیات دقیقتری از داستان و سبک سریال منتشر نشده است، اما با توجه به تجربه‌های کمدی سروش صحت و محبوبیت سریال‌های قبلی او، انتظار می‌رود که این سریال نیز مورد استقبال تماشاگران قرار بگیرد.

دانلود سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره
در این سریال علی مصفا، قدرت الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی، وحید آقاپور، بهار کاتوزی، محمد نادری، بیژن بنفشه خواه، اردشیر کاظمی، عین الله دریایی، احسان منصوری، حسن نوری، رسول اکبریان، فهیمه امن زاده، مریم ماهور، شکیلا سماواتی، علیرضا ناصحی، حمیدرضا فشمی، سپیده فلاح پور، مریم گودرزی، امیررضا پیرهادی و سامیار مکنت جو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال پیشنهادی: سریال نیوکمپ (تمام قسمت ها) و سریال آکتور (تمام قسمت ها)

تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی
قسمت اول این سریال در تاریخ 25 خرداد 1402 از شبکه نمایش خانگی پخش شد و قرار است که هر هفته روزهای پنج شنبه قسمت جدیدی از آن نیز در شبکه نمایش خانگی و رسانه ویدیوفا منتشر گردد.

دانلود سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.