دانلود فصل دوم سریال نیسان آبی 2

دانلود فصل دوم سریال نیسان آبی 2

قسمت 15 اضافه شد
،
مناسب برای بالای 13 سال
60 دقیقه

داستان سریال

کمدی «نیسان آبی» جدیدترین سریال طنز فیلیمو است که هادی بعد از ساخت آثار پرمخاطب سینمایی همچون «آینه بغل»، «رحمان ۱۴۰۰» و «من سالوادور نیستم» می سازد. فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند. نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند.

درباره سریال

سریال نیسان آبی به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این سریال حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی به هنرمندی پرداخته‌اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فصل دوم سریال نیسان آبی 2، یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی است که در سال 1402 از پلتفرم فیلیمو پخش شد. این سریال به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور ساخته شده است.

نیسان آبی 2، ادامه‌ای بر سریال نیسان آبی است که در سال 1401 پخش شد. فصل اول این سریال، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و توانست نظر مثبت منتقدان را نیز جلب کند.

دانلود فصل دوم سریال نیسان آبی 2

خلاصه داستان فصل ۲ نیسان آبی
داستان ادامه ی فصل اول این سریال است. قضیه بعد از سفر استانبول شروع می شود، جمشید که تمام سرمایه های بدست آورده را به باد داده بود دستگیر می شود و به ایران برگردانده می شود. خلاصه داستان کاملتری بزودی اضافه می شود.

در این فصل، سه سال از آخرین اتفاقِ فصل قبلی گذشته و ممدچاخان بالاخره عروسی کرد. شب عروسیِ ممدچاخان، سلطان جمشید، رضا خرسند، رضا سوسن، زری، پری، علم تاج و خلاصه کل شُکر آباد دور هم جمع بودن که شام عروسی رو بخورن، ولی نه تنها شام عروسی به کسی نرسید، بلکه اتفاقی افتاد که گرسنگی هم از یادشون رفت.

بازی‌های درخشان بازیگران

حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی‌پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی از بازیگران فصل دوم نیسان آبی هستند.

داستان جذاب و پرکشش

داستان سریال نیسان آبی 2، جذاب و پرکشش است. این سریال، توانسته است، بینندگان را تا پایان با خود همراه کند.

داستان سریال، با راز بزرگی که در آن وجود دارد، جذابیت بیشتری پیدا می کند. این راز، باعث می شود که بینندگان کنجکاو شوند تا پایان سریال را ببینند و بدانند که این راز چیست.

دانلود فصل دوم سریال نیسان آبی 2

نتیجه

دانلود فصل دوم سریال نیسان آبی 2، یک سریال خوب و قابل تامل است که می تواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. این سریال، با بازی‌های درخشان بازیگران و داستان جذاب و پرکشش خود، توانسته است نظر مثبت منتقدان و مخاطبان را جلب کند.

در ادامه به برخی از نقاط قوت و ضعف سریال نیسان آبی 2 اشاره می کنیم:

نقاط قوت

  • بازی‌های درخشان بازیگران
  • داستان جذاب و پرکشش
  • طنز موقعیت مناسب
  • موسیقی متن جذاب

نقاط ضعف

  • ریتم کند در برخی قسمت‌ها
  • تکرار برخی از موقعیت‌های کمدی فصل اول

در مجموع، نیسان آبی 2، یک سریال خوب و قابل تامل است که می تواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

دانلود فصل دوم سریال نیسان آبی 2

مسعود اطیابی فصل دوم «نیسان آبی» را جلوی دوربین می‌برد. پس از انصراف منوچهر هادی از کارگردانی این مجموعه کمدی، اطیابی جایگزین او شد و هم اکنون مشغول آماده‌سازی مقدمات تولید سریال است. دلیل انصراف منوچهر هادی از کارگردانی فصل دوم سریال نیسان آبی، عدم توافقات مالی با فیلیمو اعلام شده و کارگردان جدید نیسان آبی مسعود اطیابی (کارگردان سریال جادوگر) می باشد.

سریال پیشنهادی: سریال داوینچیز و سریال هفت

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟