دانلود رایگان فیلم تگزاس 1

دانلود رایگان فیلم تگزاس 1 قانونی

، ،
مناسب برای بالای 13 سال
90 دقیقه

داستان فیلم

در فیلم تگزاس ، ساسان که در برزیل است بهرام دوستش را به برزیل دعوت می کند و بهرام تصمیم می گیرد که به برزیل بیاید و در برزیل اتفاقاتی از درگیری با آدم های کارلوس تا حمله به خانه ی کارلوس برای آنها می افند و...

درباره فیلم

فیلم تگزاس 1 فیلمی به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان محصول سال 1396 است.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود رایگان فیلم تگزاس 1 فیلمی به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمید فرخ نژاد و مسعود اطیابی است که در سال 1397 تولید و در سال 1398 اکران شد. این فیلم در ژانر کمدی-اکشن قرار دارد و بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حمید فرخ نژاد، گابریلا پتری، امیر جعفری، بهاره رهنما، یوسف صیادی، و… در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم تگزاس 1 درباره دو دوست به نام های بهرام (پژمان جمشیدی) و ساسان (سام درخشانی) است که در ایران زندگی می کنند. ساسان در برزیل زندگی می کند و بهرام نیز می خواهد به او بپیوندد. اما در این مسیر، ماجراهای هیجان انگیزی برای آن ها رخ می دهد.

فیلم تگزاس 1 در زمان اکران خود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و توانست فروش بالایی داشته باشد. این فیلم همچنین در جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت و توانست جایزه بهترین چهره پردازی را دریافت کند.

نقد فیلم تگزاس 1

فیلم تگزاس 1 فیلمی سرگرم کننده و پر از لحظات خنده دار است. این فیلم با بازی های خوب بازیگرانش، توانسته مخاطبان را به خوبی جذب کند.

داستان فیلم ساده و قابل پیش بینی است، اما این موضوع باعث نمی شود که فیلم جذاب نباشد. فیلم با سرعت خوبی پیش می رود و مخاطب را خسته نمی کند.

فیلم تگزاس 1 فیلمی است که می تواند مخاطبان را به خوبی سرگرم کند. این فیلم را می توان یک فیلم خانوادگی دانست که مناسب همه سنین است.

نقاط قوت فیلم تگزاس 1

  • بازی های خوب بازیگران
  • داستان سرگرم کننده
  • سرعت مناسب فیلم

نقاط ضعف فیلم تگزاس 1

  • داستان ساده و قابل پیش بینی

نتیجه گیری

فیلم تگزاس 1 فیلمی سرگرم کننده و قابل قبول است که می تواند مخاطبان را به خوبی راضی کند. این فیلم را می توان یک فیلم خانوادگی دانست که مناسب همه سنین است.

فیلم های پیشنهادی: دانلود رایگان فیلم مغزهای کوچک زنگ زده و دانلود رایگان فیلم چشم و گوش بسته

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟