دانلود رایگان فیلم عروسی مردم

دانلود رایگان فیلم عروسی مردم

،
مناسب برای بالای 15 سال
100 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

فیلم عروسی مردم داستان در مورد قصه دختر و پسری است که تصمیم می‌گیرند برای تفریح به عروسی‌های مردم بروند و خوش باشند…

درباره فیلم

فیلم ایرانی عروسی مردم محصول سال 1398 کشور ایران به کارگردانی مجید توکلی و نویسندگی داستان و فیلمنامه جمیله دارالشفایی که نگارش فیلمنامه عروسی مردم به کارگردانی مجید توکلی را نیز بر عهده داشته است.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
دانلود رایگان فقط با اینترنت ایرانسل رایگان
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود رایگان فیلم عروسی مردم

فیلم ایرانی عروسی مردم محصول سال 1398 کشور ایران به کارگردانی مجید توکلی و نویسندگی داستان و فیلمنامه جمیله دارالشفایی که نگارش فیلمنامه عروسی مردم به کارگردانی مجید توکلی را نیز بر عهده داشته است. فیلم سینمایی عروسی مردم سومین تجربه کارگردانی مجید توکلی نیز به شماره می رود، او پیش از عروسی مردم، متولد 65 را نیز کارگردانی کرده بود که به زندگی دو زوج جوان نیز می پرداخت و مشکلات پیش روی ازدواج آنها را نیز به تصویر کشیده بود. اینبار نیز توکلی با همان مشکل اما در ژانری متفاوت قرار است که به معضل ازدواج جوانان و معضلات پیش روی آنها از نگاه کمدی نیز بپردازد.

توکلی در فیلم سینمایی متولد 65 داستان خود را بر اساس درام و احتماعی جلوی دوربین برد اما اینبار تصمیم گرفته است که جهت اشباع نشدن مخاطب از داستان های خود تصمیم گرفته است که داستان جدید خود را که کمی مشابه با داستان فیلم قبلی خود نیز می باشد در قالب ژانر کمدی نیز به تصویر بکشد.در عروسی مردم نیز همانند متولد 65 مجید توکلی به همراه جمیله دارالشفایی به صورت مشترکا نگارش فیلمنامه را نیز بر عهده داشته اند.

مراحل تایید و انتخاب بازیگران این اثر سینمایی از اوایل سال 1398 در ایران آغاز و پس از انتخاب بازیگران و لوکیشن های منتخب جهت تصویر برداری در نهایت این فیلم در اوایل مهرماه 1398 در تهران جلوی دوربین رفت، در روزهای ابتدایی تصویر برداری، توکلی نام روزی دومیلیون را برای فیلم خود نیز انتخاب نموده بود که در نهایت پس از مدتی نام جدیدترین ساخته او نیز به عروسی مردم تغییر یافت. مراحل ضبط و تصویر برداری از سکانس های این اثر سینمایی در شهر تهران نیز بیش از 36 روز به طول انجامید و در نهایت در تاریخ 4 آذر 1398 نیز به اتمام رسید.

دانلود رایگان فیلم عروسی مردم

پس از اتمام مراحل تصویر برداری، مراحل تدوین و صداگذاری این اثر سینمایی توسط سپیده عبدالوهاب نیز آغاز گشت تا جدیدترین ساخته مجید توکلی خود را برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نیز آماده نماید.

داستان فیلم عروسی مردم در مورد چیست؟

فیلم ایرانی عروسی مردم در مورد دختر و پسری جوان است که تصمیم میگرند در عروسی های لاکچری در بالاشهر نیز شرکت نموده و از امکانات آنها نیز لذت ببرند، در همین حین این دو متوجه میشوند میتوانند با توجه به اینکه مشکلاتی برای ازدواج خود دارند شاید توانست علاوه بر لذت بردن از امکانات عروسی، درآمدی نیز داشته باشند آنها تصمیم میگیرند با حضور در برخی مراسم ها و به دست آوردن کادو ها و جوایز، مشکلات پیش روی خود را جهت ازدواج آسان حل نمایند اما در این مسیر…

دانلود رایگان فیلم عروسی مردم

عروسی مردم به تهیه کنندگی علی سرتیپی هنرپیشگانی نیز حضور دارند که برای اولین بار است که با مجید توکلی نیز همکاری می نمایند و تا پیش از این این نیز با او همکاری ننموده اند، در این فیلم نازنین بیاتی و شکیب شجره که نقش های کلیدی این فیلم سینمایی را نیز ایفا می نمایند اولین تجربه حضور خود در یک فیلم سینمایی را در کنار یکدگیر نیز پشت سر می گذارند. اما تنها بازیگر موجود از فیلم قبلی مجید توکلی، زهرا داوودنژاد است که در عروسی مردم نیز به ایفای نقش نیز پرداخته است.

اسامی بازیگران این اثر سینمایی نیز عبارتند از: نازنین بیاتی، شکیب شجره، احترام برومند، زهرا داوودنژاد، خسرو بامداد، افسانه تهرانچی، سجاد تابش، محمد امامی، سارا محمدی، ایمان صدیق، محمد حیدری و…

فیلم های پیشنهادی: دانلود رایگان فیلم مطرب و دانلود رایگان فیلم جدایی نادر از سیمین و دانلود رایگان فیلم طلاخون

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟