دانلود رایگان فیلم سه کام حبس

دانلود رایگان فیلم سه کام حبس

،
مناسب برای بالای 15 سال
100 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

نسیم (پریناز ایزدیار) و مجتبی (محسن تنابنده) زوج جوانی هستند که تازه صاحب فرزند شده اند و در جنوب تهران زندگی خوب و ساده ای دارند. مجتبی ظروف پلاستیکی یکبارمصرف میفروشد و نسیم عروسک درست میکند و ترشی خانگی تهیه میکند.

درباره فیلم

فیلم 3 کام حبس محصول سال 1398 کشور ایران به کارگردانی، نویسندگی داستان و فیلمنامه سامان سالور، این فیلم ششمین تجربه کارگردانی سامان سالور در سینمای ایران در زمینه تولید یک اثر سینمایی می باشد.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
دانلود رایگان فقط با اینترنت ایرانسل رایگان
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود رایگان فیلم سه کام حبس
فیلم 3 کام حبس محصول سال 1398 کشور ایران به کارگردانی، نویسندگی داستان و فیلمنامه سامان سالور، این فیلم ششمین تجربه کارگردانی سامان سالور در سینمای ایران در زمینه تولید یک اثر سینمایی می باشد. او که فعالیت هنری خود را در این زمینه از سال 1382 با فیلم سینمایی ساکنین سرزمین سکوت آغاز نموده، حال در بیستمین سال فعالیت خود در زمینه کارگردانی، فیلم جدید سه کام حبس را آماده نمایش دارد که ششمین تجربه او نیز تلقی میشود.

سه کام حبس که مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران خود را در اواخر سال 1397 نیز انجام داده بود در نهایت پس از انتخاب بازیگر و لوکیشن، در اواسط سال 1398 فیلمبرداری جدیدترین ساخته سامان سالور نیز آغاز گردید و پس از نزدیک به بیش از 65 روز فیلمبرداری در صحنه و لوکیشن های مختلف در 5 مهرماه 1398 فیلمبرداری این اثر سینمایی نیز به اتمام رسید و بلافاصله مراحل تدوین، صدا گذاری و… نیز توسط تیم سازنده این مجموعه نیز آغاز گردید.دو ماه پس از پایان فیلمبرداری نام سه کام حبس در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به چشم میخورد و این فیلم در سال 1398 توانست در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور یابد.

3 کام حبس ساخته سامان سالور پس از حضور در جشنواره فیلم فجر در بخش های مختلفی همچون بهترین نقش اول زن، بهترین نقش مکمل زن، بهترین فیلمبرداری، بهترین چهره‌پردازی نامزد دریافت جایزه گردید اما موفق به دریافت جایزه نشد. سمیرا حسن پور که همسر سامان سالور نیز می باشد در این فیلم توانست در جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن گردد.

انتظار میرفت پس از اتمام جشنواره، با وجود اینکه پروانه نمایش این فیلم سینمایی برای اکران در سینما صادر شده است در اواسط یا اوایل 1400 این فیلم نیز اکران گردد اما با توجه به تعطیلی سینماها به دلیل کرونا این فیلم همچنان در بلاتکلیفی اکران نیز به سر میبرد و تیم سازنده تمایلی به اکران آنلاین فیلم خود در پلتفرم های VOD نداشته و ترجیح دادند تا بازشدن صبر نموده و از اکران آنلاین فیلم خود جلوگیری به عمل آورند. در نهایت پس از سه سال از ساخت و صدور پروانه نمایش فیلم سه کام حبس در نهایت این فیلم در اواخر سال 1401 مجوز اکران خود در سال 1402 را نیز دریافت نمود.

دانلود رایگان فیلم سه کام حبس

دانلود رایگان فیلم سه کام حبس

نسیم (پریناز ایزدیار) و مجتبی (محسن تنابنده) زوج جوان و خوشبختی هستند که در جنوب شهر تهران مشغول زندگی می باشند. نسیم در خانه عروسک و ترشی درست می کند و مجتبی نیز به فروش ظروف یکبار مصرف مشغول است تا مخارج زندگی خود را نیز به دست آورند. در یک روز عادی که مجتبی به صورت ناگهانی از خانه خارج میشود در مسیر رفتن به کار تصادف می کند و اینبار تمام خرج های زندگی بر روی دوش نسیم خواهد بود. در این میان به واسطه برخی اتفاقات نسیم متوجه میشود همسرش در واقع مدت هاست کار خود را از دست داده است و برای تامین مخارج زندگی، مواد خرید و فروش می کند و به علت تصادف، مجبتی مبلغ زیادی به مواد فروشان بدهکار است و در این میان نسیم تصمیم میگیرد برای جلوگیری از از هم پاشیده شدن زندگی، خود مواد ها را به فروش برساند و در این میان….

بازیگران فیلم سه کام حبس چه کسانی هستند؟
در فیلم ایرانی سه کام حبس نام محسن تنابنده به چشم میخورد که این روزها به مرد شماره یک پرده های سینما تبدیل شده است و در تمامی فیلم های حاضر در اکران، نام محسن تنابنده به چشم میخورد. تنابنده این روزها علاوه بر بازی در فیلم سینمایی سه کام حبس، فیلم جدید جنگ جهانی سوم را آماده نمایش دارد. او همچنین در سریال های شبکه نمایش خانگی نیز حضور داشته و در سریال رهایم کن ساخته شهرام شاه حسینی نیز حضور دارد. و باید 1402 را سال حضور موفق محسن تنابنده در سینما و شبکه نمایش خانگی دانست که توانسته با بازی خوب خود نظر منتقدین را به خود جب نماید.

علاوه بر محسن تنابنده در این فیلم هنرپیشگان دیگری همچون پریناز ایزدیار، محسن تنابنده، سمیرا حسن پور، متین ستوده، مریم بوبانی، یدالله شادمانی، محمود نظرعلیان، علیرضا مهران، محمد اشکان فر در سه کام حبس به هنرنمایی نیز پرداخته اند.

جوایز و افتخارات فیلم ایرانی سه کام حبس
نامزد بهترین نقش اول زن (سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر)
نامزد بهترین نقش مکمل زن (سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر)
نامزد بهترین فیلمبرداری (سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر)
نامزد بهترین چهره‌پردازی (سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر)
جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد (جشنواره سلیمانیه عراق)
جایزه بهترین بازیگر زن (دهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا)
جایزه بهترین فیلم (جشنواره فیلم بین‌المللی پزارو)
جایزه بهترین فیلمنامه (جشنواره فیلم بین‌المللی پزارو)
جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن (جشنواره فیلم بین‌المللی پزارو)
جایزه بهترین فیلم (جشنواره فیلم پیشگام چین)

فیلم های پیشنهادی: دانلود رایگان فیلم مطرب و دانلود رایگان فیلم عروسی مردم و دانلود رایگان فیلم طلاخون

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟