دانلود رایگان فیلم طلاخون

دانلود رایگان فیلم طلاخون

،
مناسب برای بالای 15 سال
104 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

«طلاخون»، داستانی برگرفته از واقعیت و درباره زنی است که با داشتن فرزندی معلول و شوهری زندانی، با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می کند. او در این شرایط تصمیم مرگباری می گیرد که مسیر زندگی اش را تغییر می دهد.

درباره فیلم

فیلم طلاخون به کارگردانی ابراهیم شیبانی در سال 1399 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، حسام منظور، ترنم کرمانیان، زری خوشکام و بهار قاسمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
دانلود رایگان فقط با اینترنت ایرانسل رایگان
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود رایگان فیلم طلاخون

فیلم طلاخون محصول سال 1398 کشور ایران به کارگردانی ابراهیم شیبانی ،این فیلم چهارمین تجربه کارگردانی ابراهیم شیبانی می باشد که قرار است به زودی در سینما های سراسر کشور به نمایش عمومی درآید اولین تجربه کارگردانی این کارگردان 42 ساله متولد تهران به سال 1381 باز می گردد که فیلم سینمایی زهر عسل را کارگردانی کرده است حال در جدیدترین فیلم خود نیز به سراغ یک موضوع جنایی و درام دیگر رفته است که در ادامه به آن بیشتر خواهیم پرداخت.

در فیلم ایرانی طلاخون شهابی حسنی ایفای نقش می کند که این روزها برای همیشه از ایران مهجارت کرده است و در آمریکا در استدیوی فیلم سازی خود مشغول به کار می باشد چرا که به تازگی اولین تیزر از استدیوی فیلم سازی او منتشر گردید فیلم طلاخون قبلی از مهاجرت حسینی از ایران بازمیگردد حسینی بعد از طلاخون در فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی هنرنمایی کرده است که به زودی قرار است در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآید.

دانلود رایگان فیلم طلاخون

دانلود رایگان فیلم طلاخون

فیلم سینمایی طلاخون به کارگردانی ابراهیم شیبانی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد و جز 64 فیلمی بود که سودای سیمرغ داشت اما موفق به دریافت آن در هیچ یک از رشته ها نشد. داستان این فیلم در مورد دختری در آستانه‌ی مسابقات سرنوشت‌ساز کشوری تکواندو متوجه راز سر به مهری می‌شود که زندگی او را دگرگون می‌کند. او هم‌خانه با قاتلی است که با او پیوند خونی دارد. تلاش این دختر 9 ساله در میان انبوهی از مشکلات ناشی از اعتیاد و فقر دست‌مایه‌ی ورود به پرونده‌ای جنایی می‌شود شهاب حسینی در این فیلم نقش سرگرد کشاورز را ایفا می کند که یکی از نقش های متفاوتی است که حسینی تا به حال در فیلم هایش به اجرا گذاشته است.

در فیلم طلاخون هنرمندان دیگری همچون حسام منظور ، ترنم کرمانیان، زری خوشکام نیز هنرنمایی کرده اند زری خوشکام همسر مرحوم علی حاتمی کارگردان سینما و مادر لیلا حاتمی می باشد که در فیلم طلاخون ابراهیم شیبانی هنرنمایی کرده است.

فیلم های پیشنهادی: دانلود رایگان فیلم مطرب و دانلود رایگان فیلم جدایی نادر از سیمین و دانلود رایگان فیلم پیشونی سفید 3

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟