دانلود سریال بی گناه (تمام قسمت ها)

دانلود سریال بی گناه (تمام قسمت ها) قانونی

تمام قسمت ها
،
مناسب برای بالای 15 سال
60 دقیقه
کارگردان:

داستان سریال

بهمن مردانی بعد از ۲۵ سال برای پیدا کردن عشق گمشده اش به تهران باز میگردد.

درباره سریال

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال بی گناه تمام قسمت ها کامل با 63% تخفیف

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی جدیدترین ساخته این هنرمند می باشد که این روزها بیشتر از همیشه پر کار بوده احمدی که تا قبل از این بیشتر در فیلم و سریال ها خود به ایفای نقش می پرداخت حال با سمت کارگردانی پا به عرصه سینما و نمایش خانگی گذاشته است سریال بی گناه مهران احمدی قرار است از شبکه نمایش خانگی منتشر شود اما مهران احمدی که این روزها فیلم سگ بند را روی پرده سینما دارد یکه تاز اکران نوروزی 1401 می باشد و توانسته پر ببینده ترین فیلم نوروز 1401 باشد.

سریال بی گناه برعکس تمامی ساخته های مهران احمدی اینبار قرار است که در ژانری متفاوت تر از همیشه یک داستان را روایت کند احمدی بیشتر که سابقه دو کارگردانی در سینما را بر عهده داشته سریال هایش بیشتر در ژانر کمدی بوده اما قرار است با بی گناه به سوی یک ژانر تازه روی بیاورد حال باید دید احمدی در کدام ژانر بیشتر موفق خواهد بود در کمدی یا درام؟اما احمدی سلیقه تماشاگر ایرانی را به خوبی میشناسد و این را در تکنیک های بازیگری او میشود مفهمید حال قرار است این تکنیک را خود کارگردانی کند.

همیشه برارداران کیایی خود سازنده فیلم یا سریال بودند اما آنها اینبار تصمیم گرفته اند اند در بی گناه با مهران احمدی همکاری نمایند و مصطفی کیایی قرار است تهیه کنندگی این سریال را بر عهده داشته باشد و محسن کیایی هم در این سریال نقش اول را بر عهده خواهد داشت از نکات قابل توجه در فیلم و سریال ساخته احمدی همیشه این است که او در تمامی ساخته هایش به ایفای نقش می پردازد و اینبار هم قرار است در این سریال نقشی متفاوت را جلوی دوربین ایفا نماید.

بازیگران سریال بی گناه
بازیگرانی که در سریال بی گناه ساخته مهران احمدی ایفای نقش کرده اند عبارتند از:مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان , ماهور الوند , ویشکا آسایش , مهرانه مهین ترابی, آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی و هدیه بازوند

زمان پخش سریال بی گناه
سریال بی گناه به کارگردان مهران احمدی از تاریخ 6 شهریور 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر گردیده است و هر هفته روزهای یکشنبه ساعت 8 صبح قسمتی جدیدی از این سریال در سایت منتشر خواهد شد.

سریال پیشنهادی: سریال سقوط (تمام قسمت ها) و سریال جیران (تمام قسمت ها) و فصل دوم سریال نیسان آبی 2

دانلود سریال بی گناه تمام قسمت ها کامل با 63% تخفیف

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟