دانلود سریال اسکار (مهران مدیری)

دانلود سریال اسکار (مهران مدیری) قانونی

قسمت 1 اضافه شد
،
مناسب برای بالای 13 سال
90 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

اسکار، یک رئالیتی شوی چالش محور است که مهمانان آن همگی از بازیگران و افراد مشهور هستند. در این رئالیتی شو، مهران مدیری، به‌عنوان کارگردان هنری و مجری اصلی برنامه و نیما شعبان نژاد به‌عنوان دستیار مجری اصلی حضور خواهند داشت. در این برنامه، هر فرد تلاش میکند چالش خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن انجام دهد و رقابت بر سر تندیس اسکار خواهد بود. هر مهمان بر اساس نحوه انجام چالش خود، از مجری اصلی برنامه امتیاز دریافت می‌کند و براساس امتیازهای دریافتی، برنده تندیس اسکار مشخص می‌شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

درباره فیلم

سریال اسکار به کارگردانی مهران مدیری در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و گیم شو می‌باشد.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال اسکار (مهران مدیری)

اسکار با حضور 5 کمدین مطرح در هر قسمت اجرا می شود. این برنامه از آیتم های مختلفی تشکیل شده است و شرکت کنندگان در هر آیتم با چالش ها و سوال های متعددی رو به رو می شوند. در نهایت در این مسابقه به افرادی که به مرحله فینال صعود می کنند جایزه اسکار اهدا می گردد!

سریال ریالیتی-شو ایرانی اسکار جدیدترین پروژه مهران مدیری برای شبکه نمایش خانگی است. کارگردانی و اجرای این مسابقه را مهران مدیری بر عهده دارد و نیما شعبان نژاد نیز به عنوان نقش مکمل در این سریال حضور خواهد یافت. این گیم-شو که سبکی معمایی دارد از یک برنامه بریتانیایی به نام تسک مستر (Taskmaster) ساخته شده است. این برنامه با حضور 5 کمدین مطرح در هر قسمت اجرا می شود. این برنامه از آیتم های مختلفی تشکیل شده است و شرکت کنندگان در هر آیتم با چالش ها و سوال های متعددی رو به رو می شوند. در نسخه اصلی این مسابقه خارجی، پنج کمدین برای به چالش کشیدن خلاقیت و توانایی‌ های خود، فعالیت‌ هایی معین می‌ کنند. فعالیت‌ ها توسط الکس هورن مدیریت می‌ شود اما تسک مستر (طراح برنامه) همیشه حرف آخر را می‌ زند.

دانلود سریال اسکار (مهران مدیری)

شیوه اجرای سریال اسکار (مهران مدیری)

برنامه یا مسابقه اسکار یک برنامه چالش‌محور و البته کمدی است که مهمانان آن همگی از بازیگران و افراد مشهور و شناخته‌شده هستند. در هر فصل از این رئالیتی شو، ۴ سلبریتی، چالش‌هایی را که از طرف مهران مدیری مشخص می‌شود، انجام می‌دهند. در پایان هر فصل ۴ قسمتی، نحوه انجام چالش‌های آن‌ها، توسط مجری و دستیار او (نیما شعبان‌نژاد) و همچنین بینندگان، بررسی می‌شود و امتیاز دریافت می‌کنند. سرانجام با جمع امتیازهای هر چالش، برنده جایزه بزرگ آن فصل مشخص می‌شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

دانلود سریال اسکار (مهران مدیری)

در واقع هر فرد تلاش می‌کند چالش خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن انجام دهد و رقابت بر سر تندیس اسکار خواهد بود و به همین دلیل، اسم «اسکار» برای این مسابقه یا برنامه انتخاب شده است.

دانلود سریال اسکار (مهران مدیری)

عوامل و دست اندرکاران سریال اسکار

در این گیم شو، مهران مدیری به‌عنوان کارگردان هنری و مجری اصلی برنامه و نیما شعبان نژاد به‌عنوان دستیار مجری اصلی حضور خواهند داشت. تهیه‌کنندگان هم محمد شریفی و کژال نوری هستند. اسکار پس از مجموعه ارتش سری دومین محصول ویستا مدیاست که به‌طور اختصاصی در فیلیمو پخش می‌شود.

کارگردان اجرایی: محمدرضا درخشان، مجری طرح: حسین هادیان فر، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: پوپک مظفری، طراح صحنه: پیمان قانع، سرپرست نویسندگان: احمدرضا کاظمی، طراح و نور پرداز آیتم : مسعود مسجدی آرانی، طراح نور استودیو: مسعود رجبیان، صدابردار: مسعود دادگری، طراح لباس: گلاره دربندی، طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی.

سریال پیشنهادی: دانلود فصل دوم سریال رئالیتی شو ناتو 2 و دانلود رایگان فصل دوم سریال پدر گواردیولا

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟