دانلود فصل دوم شب های مافیا: زودیاک 2

دانلود فصل دوم شب های مافیا: زودیاک 2 قانونی

قسمت 13 اضافه شد
،
مناسب برای بالای 15 سال
120 دقیقه
بازیگران: محمد بحرانی -

داستان سریال

«شب های مافیا»، گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد.

درباره سریال

سریال شب های مافیا: زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر گیم شو و خانوادگی می‌باشد. .

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فصل دوم شب های مافیا: زودیاک 2

سریال شب های مافیا: زودیاک یک محصول تلویزیونی از کشور ایران می‌باشد که در سال 1402 به انتشار رسیده است. این سریال به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه توسط محمدرضا رضائیان ساخته شده است. این اولین تجربه‌ی کارگردانی رضائیان در شبکه نمایش خانگی است. پیش‌تر، وی همچنین تهیه‌کنندگی یک رئالیتی شو به نام “تی ان تی” را بر عهده داشته بود. با استقبال مخاطبان از “تی ان تی”، رضائیان تصمیم گرفته است اینبار به جای تهیه‌کنندگی آثار کارگردانان دیگر، اولین رئالیتی شو خود را نیز در شبکه نمایش خانگی منتشر کند.

سریال و رئالیتی شو “شب های مافیا: زودیاک” به‌عنوان پنجمین فصل از سری گیم شو های “شب های مافیا” به پخش می‌رسد. این فصل با برخی تغییرات عمده شامل تغییر کارگردان، مجری، بازیگران و شرکت‌کنندگان وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. با این حال، تیم سازنده و صاحب امتیاز این برنامه سعی کرده‌اند روند اصلی بازی را همچنان حفظ کنند و با برخی تغییرات همچون مجری و کارگردان، اقدام به انتشار “زودیاک” در شبکه نمایش خانگی نمایند.

شب های مافیا، به عنوان یکی از اولین رئالیتی شو های شبکه نمایش خانگی در ایران، تجربه‌های موفقی در فصل‌های اول تا چهارم خود را با سعید ابوطالب به عنوان کارگردان پشت سر گذاشت و با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد. این برنامه توانست نگاه مردم را نسبت به رئالیتی شو ها تغییر دهد و در حال حاضر، بخش عظیمی از شبکه نمایش خانگی را با گیم شو و رئالیتی شو های مختلف پر کند. اما به دلیل عدم توافق با صاحب امتیاز برنامه “شب های مافیا”، سعید ابوطالب، که اکنون یکی از پرکارترین کارگردانان شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید، ترجیح داده است که از این برنامه کناره‌گیری کند و به جای آن سریال‌های دیگر خود را کارگردانی نماید.

نحوه بازی در رئالیتی شو “شب های مافیا: زودیاک” به کارگردانی محمدرضا رضائیان به این صورت است که افراد شرکت‌کننده در بازی تلاش می‌کنند یکدیگر را جذب و متقاعد کنند. سپس با استفاده از دست و پایی که شبیه طناب هستند، به پر و پاهای طرف می‌پیچند و او را به عنوان میزبان خود انتخاب می‌کنند. از این لحظه به بعد، هر فردی که به عنوان میزبان انتخاب شود، دوال پا نخستین بار خود را از دست می‌دهد و تا زمانی که هویت این فرد برای همه فاش نشده باشد، دوال پا از بازی حذف نمی‌شود. با حذف میزبان، دوال پا نیز بلافاصله از بازی خارج می‌شود.

دانلود فصل دوم شب های مافیا: زودیاک 2

بازیکن می‌تواند در شب های بعدی میزبانش را تغییر دهد، اما از لحظه‌ای که هویت او برای همه آشکار گردد، دیگر نمی‌تواند میزبانش را تغییر دهد. شرط پیروزی این بازیکن، رسیدن به 4 نفر آخر یا پیروزی میزبانش است. به این معنا که تا زمانی که دوال پا حذف نشود، هیچ گروهی نمی‌تواند برنده شود. نقش این بازیکن در بازی بسیار قوی است، زیرا تنها راه حذف او از بازی، حذف میزبانش است. البته، بردن با این نقش نیز بسیار دشوار است، زیرا انتخاب میزبان مناسب که بتواند تا آخر تضمین‌کننده باقی‌ماندن دوال پاها باشد، بسیار مهم و چالش‌برانگیز است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود بازی رئالیتی شو “شب های مافیا: زودیاک” بسیار جذاب و پرطرفدار باشد.

شرکت کنندگان و بازیکنان سریال شب های مافیا زودیاک چه کسانی هستند؟
زودیاک که پنجمین فصل از مجموعه رئالیتی شو شب های مافیا نیز محسوب می شود با تغییرات عمده در برخی بخش ها قرار است که وارد شبکه نمایش خانگی گردد. این تغییرات شامل مجری و کارگردان نیز می شود که به جای سعید ابوطالب، محمدرضا رضائیان ساخت فصل جدید شب های مافیا را نیز بر عهده دارد و برای اولین بار محمد بحرانی بازیگر و صدا پیشه مطرح سینما و تلویزیون قرار است که در این مجموعه به عنوان مجری و گرداننده زودیاک ایفای نقش نماید.

همچنین در بخش شرکت کنندگان نیز قرار است که تغییرات عمده ای در این بخش صورت گیرد و تا کنون هیچ یک از بازیگران و شرکت کنندگان فصل های قبلی این مجموعه در زودیاک اعلام حضور نکرده اند و بازیگران جدیدی به این مجموعه اضافه شده ند که تا کنون نام برخی از آنها توسط تیم سازنده اعلام شده است که نام های آنها عبارتند از: هلیا امامی، سام درخشانی ، امیرعباس گلاب، شهرام قائدی، محیا دهقانی، مریم مومن، بهرنگ علوی، جواد خیابانی، سیاوش خیرابی و…

رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک شامل چند قسمت است؟
مشخص شد که در حال حاضر این سریال در حال سپری کردن فیلمبرداری خود است و قرار است به عنوان فصل پنجم از “شب های مافیا” در شبکه نمایش خانگی منتشر شود. اعلام تیم تولید نیز افزود که این سریال با 15 الی 20 قسمت منتشر خواهد شد، اما تعداد قسمت‌ها ممکن است در فرآیند تدوین اضافه یا کاهش یابد. این برنامه‌ها و جزئیات اضافه‌تری که به اطلاعات اضافه می‌دهید، موجب جذابیت بیشتر این سریال و انتظار مخاطبان برای مشاهده آن می‌شود. منتظر عرضه‌ی این سریال و پیشرفت‌های بعدی آن هستیم.

دانلود فصل دوم شب های مافیا: زودیاک 2

رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک قرار است که در اواخر تابستان 1402 بعد ز ماه محرم در شبکه نمایش خانگی منتشر گردد و هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این مجموعه اعلام نشده است اما میتوانید تیزر این سریال را از وبسایت ویدیوفا مشاهده و دریافت نمایید.

سریال پیشنهادی: دانلود فصل سوم برنامه شب آهنگی و دانلود سریال داوینچیز

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟