دانلود فیلم بعد از رفتن

دانلود فیلم بعد از رفتن

،
مناسب برای بالای 15 سال
94 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

آرش بعد از مدت‌ها دوری به زادگاهش بازمی‌گردد و به دنبال گمشده‌اش است.

درباره فیلم

فیلم بعد از رفتن به کارگردانی رضا نجاتی در سال 1401 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی سام، پانته آ پناهی ها، بهرام شاه محمدلو، احترام برومند، روشنک گرامی، یسنا میرطهماسب، خسرو احمدی و حامی ترابی به هنرمندی پرداخته‌اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود فیلم بعد از رفتن

فیلم سینمایی ایرانی بعد از رفتن محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه رضا نجاتی، این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی رضا نجاتی با عنوان کارگردان یک اثر بلند سینمایی نیز می باشد. او پیش از ساخت بعد از رفتن، فیلم های کوتاه متعددی را کارگردانی کرده است که همگی در ژانر درام و اجتماعی بوده است و حال پس از ساخت چندین فیلم کوتاه در سبک های درام و اجتماعی، رضا نجاتی اولین فیلم بلند درام خود را با عنوان بعد از رفتن به تهیه کنندگی محمود بابایی با سرمایه گذاری بنیاد سینمایی فارابی روانه سینما نموده است.

مراحل پیش تولید این فیلم سینمایی از اواخر سال 1400 آغاز او پس از تایید و انتخاب بازیگران مد نظر و ماده سازی لوکیشن های فیلمبرداری، فیلمبرداری آن از اوایل سال 1401 آغاز و در تابستان نیز به اتمام رسید. پس از اتمام مراحل فیلمبرداری بعد از رفتن تدوین این فیلم توسط عماد خدابخش که یک از مطرح ترین و شناخته شده ترین افراد در حوزه تدوین می باشد آغاز گردید و پس از اتمام تدوین این اثر سینمایی نام نویسی این فیلم برای حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر که در سال 1401 نیز برگزار گردید انجام شد.

دانلود فیلم بعد ار رفتن

دانلود فیلم بعد از رفتن

این فیلم سینمایی پس از حضور در جشنواره فیلم فجر که با سرمایه گذاری بنیاد فارابی نیز به تولید رسیده بود نتوانست در بخش های مختلفی نامزد دریافت جایزه گردید و پس از حضور در این جشنواره نظرات و نقد های مثبت و منفی فراوانی را از سوی منتقدین دریافت نمود و در نهایت در بخش پایانی، فیلم سینمایی بعد از رفتن نامزد دریافت جوایز بهترین نقش مکمل زن و بهترین فیلم اول نیز گردید.

داستان فیلم بعد از رفتن در مورد چیست؟
آرش به همراه پسرش فرشاد در شهری ساحلی در جنوب کشور زندگی می‌کنند. آرش در گذشته به همراه همسرش مونا، صاحب یک شرکت لوازم آرایشی بوده است. اما چهار سال پیش، مونا به بهانه تجارت به دوبی رفته و دیگر برنگشته است. آرش تمام سرمایه زندگی‌ اش را در اختیار مونا قرار داده بود تا با تجارتی پرسود، زندگی مرفه‌ تری را تجربه کنند. اما با رفتن مونا، نه تنها سرمایه آرش از بین رفته است، بلکه او پسرشان، فرشاد را نیز به تنهایی بزرگ کرده و به او گفته است که مادرت مُرده است.

آرش به دنبال یافتن جواب چراییِ رفتار مونا، به این در و آن در می‌ زند و سعی می‌ کند به هر طریقی شده او را یافته تا علت را از زبان خودش بشنود. اما کاوه، دوست دوران کودکی آرش و مونا، مانع دیدار آن‌ ها می‌شود. کاوه به مونا گفته است که آرش با زن دیگری ازدواج کرده است و از او خواسته است که دیگر به ایران برنگردد. یک شب، مونا به دیدار آرش می‌ آید. او به آرش می‌گوید که کاوه او را فریب داده است و آرش هیچ‌گاه با زن دیگری ازدواج نکرده است. مونا می‌گوید که او هنوز عاشق آرش است و از تصمیم خود برای ترک او پشیمان است.

نقد و بررسی فیلم بعد از رفتن
نقاط قوت

بازی‌ های درخشان: صابر ابر و سارا بهرامی، دو بازیگر اصلی فیلم، بازی‌های فوق‌ العاده‌ ای ارائه می‌دهند. ابر، نقش آرش را با ظرافت و مهارت خاصی ایفا می‌کند و به خوبی، حس غم، اندوه و خشم این شخصیت را به مخاطب منتقل می‌کند. بهرامی نیز، نقش مونا را با احساس و عمق خاصی بازی می‌کند و به خوبی، حس پشیمانی و عشق این شخصیت را به مخاطب منتقل می‌کند.
فیلم‌ برداری زیبا: فیلم‌ برداری فیلم توسط امیر کریمی، بسیار زیبا و چشم‌ نواز است. استفاده از رنگ‌ های گرم و نور طبیعی، فضایی دلنشین و آرامش‌ بخش به فیلم می‌ بخشد.
موسیقی متن جذاب: موسیقی متن فیلم توسط مسعود سخاوت‌ دوست، بسیار جذاب و گیرا است. موسیقی متن، به خوبی، فضای فیلم را به تصویر می‌کشد و بر احساسات مخاطب تأثیر می‌گذارد.

نقاط ضعف

پیرنگ کلیشه‌ ای: داستان فیلم، به لحاظ کلیشه‌ ای، شباهت‌ ها یی به فیلم‌های دیگر دارد. داستان مردی که همسرش او را ترک کرده است و به دنبال او می‌گردد، داستانی است که پیش از این، بارها در سینمای ایران و جهان روایت شده است.
پایان‌ بندی مبهم: پایان‌ بندی فیلم، کمی مبهم است. مشخص نیست که آرش و مونا در نهایت، با هم می‌مانند یا خیر. این ابهام، کمی به فیلم لطمه می‌زند.
بعد از رفتن، فیلمی است که با بازی‌های درخشان و فیلم‌ برداری زیبا، می‌تواند مخاطب را جذب کند. با این حال، داستان کلیشه‌ ای فیلم و پایان‌ بندی مبهم آن، کمی به فیلم لطمه می‌زند.

دانلود فیلم بعد از رفتن

فیلم ایرانی و سینمایی بعد از رفتن که اولین تجربه کارگردانی نجاتی در عرصه سینما به شمار می رود در آن بازیگرانی با تجربه و پرکار سینمای ایران نیز حضور دارند که معمولا کمتر پیش می آید بازیگران مطرح در ساخته های یک کارگردان فیلم اولی نیز حضور داشته باشند با این حال در بعد از رفتن به نویسندگی رضا نجاتی هنرمندانی همچون صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی‌سام، پانته‌آ پناهی‌ها، بهرام شاه محمدلو ، احترام برومند به هنرنمایی نیز پرداخته اند.

فیلم های پیشنهادی: دانلود فیلم بیرو و دانلود فیلم ستاره بازی و دانلود فیلم مقیمان ناکجا

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟