دانلود فیلم ستاره بازی

دانلود فیلم ستاره بازی

مناسب برای بالای 15 سال
100 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

«ستاره بازی»، ماجرای دختری است که به تازگی به خارج از کشور مهاجرت کرده و با مشکلات متعدد و تضادهای فرهنگی و اجتماعی روبرو می شود.

درباره فیلم

فیلم ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، ملیسا ذاکری، مارشال منش، هستی جوادی، مایکل مدسن، علی مصفا و شبنم مقدمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود فیلم ستاره بازی

فیلم سینمایی ستاره بازی محصول سال 1398 کشور ایرن به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه هاتف علیمردانی، این فیلم سینمایی نهمین تجربه کارگردانی علیمردانی در سینمای ایران به شمار می رود او که فعالیت خود را در این عرصه از سال 1388 با یک فیلم سینمایی به نام راز دشت تاران آغاز نمود که همانند دیگر ساخته هایش از همان ابتدای کار نویسندگی و نگارش فیلمنامه تمامی ساخته هایش را بر عهده داشته و تا کنون با گذشت بیش از 14 سال از ساخت اولین فیلم او در سینما، هنوز هم ترجیح می دهد داستان ها و فیلمنامه هایی که به قلم خودش نگارش شده است را کارگردانی نمایند.

ستاره بازی همانند دیگر ساخته های علمیردانی در ژانر درام و خانوادگی روایت میشود و معمولا امضای علمیردانی در فیلم هایش را باید در دل یک خانواده دید او همیشه دردناک ترین قصه های خود را در دل یک کارکتر جای نمی دهد و سعی را بر این داشته که همانند دیگر فیلم های درام و تلخش، ستاری بازی نیز از این قاعده مستثنی نباشد. مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران فیلم سینمایی ستاره بازی ساخته علیمردانی از اواخر سال 1397 آغاز و پس از تایید و انتخاب بازیگران مد نظر و دریافت مجوز های لازم جهت فیلمبرداری، پیش تولید این فیلم از اوایل سال 1398 در ایران و کانادا نیز آغاز گشت.

عمده تصویر برداری از سکانس های فیلم ایرانی ستاره بازی در ونکوور کانادا صورت گرفته است و تنها بخشی از داستان نیز در شهر تهران فیلمبرداری شده است. با توجه به اینکه مراحل فیلمبرداری این اثر سینمایی از اوایل سال 1398 آغاز گشت در نهایت با گذشت بیش از چند ماه، فیلمبرداری این اثر سینمایی نیز در اواخر دی ماه 1398 به اتمام رسید و بلافاصله نام نویسی و تدوین این فیلم جهت حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آغاز گشت و ستاره بازی اولین اکران خود را در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر پشت سر گذاشت.

دانلود فیلم ستاره بازی

دانلود فیلم ستاره بازی

ستاره بازی داستان آن در ژانر درام و خانوادگی روایت میشود. جدیدترین فیلم ساخته هاتف علیمردانی داستان آن بر اساس واقعیت روایت میشود و زندگی دختری بیست ساله است که با پدر و مادر خود در کودکی به واسطه‌ی برنده شدن در لاتاری به امریکا مهاجرت کرده است. او از همان کودکی با یک بیماری چشمی مواجه بوده که با چند عمل جراحی و تجربه‌ی نابینایی برای چند سال در کودکی، بینایی یکی از چشم‌هایش را به طرز معجزه‌آسایی به دست آورده است. این در حالی است که در همین دورانی که او با نابینایی دست و پنجه نرم می‌کند، پدر و مادرش رابطه‌ی خوبی با هم ندارند و در نهایت هم از هم جدا می‌شوند.

این اتفاقات باعث میشود تا زندگی این دختر مهاجر دچار بحران های جدیدی شود و او پس از طلاق به اعتیاد روی آورده و اعتیاد و افسردگی های مربوط به آن باعث شد تا این دختر مهاجر روی به خودکشی آورد.

جوایز و افتخارات فیلم ایرانی ستاره بازی
این فیلم سینمایی برای اولین بار در بهمن ماه سال 1398 در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر به اکران عمومی رسید و نقد های ضد و نقیض فراوانی را به دست آورد.اما در مجموع این فیلم توانست در بخش های مختلفی از جشنوره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین گردید که جوایز و افتخارات آن نیز عبارت است از:

نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن
نامزد جایزه بهترین چهره‌پردازی
بازیگران فیلم ستاره بازی
هاتف علیمردانی که جدیدترین ساخته خود را با عنوان فارسی ستاره بازی راهی سینماهای سراسر کشور نموده است تمام تلاش خود را به کار برده تا از تیم بازیگران همیشگی خود نیز استفاده نماید. این کارگردان همیشه در اکثر فیلم هایی که تا کنون کارگردانی و نویسندگی کرده سعی را بر این داشته از بازیگرانی استفاده نماید که پیش از این در فیلم های قبلی او حضور داشته و این امر در ستاره بازی نیز صدق می کند او تا کنون کارهای متفاونی و بسیاری را با بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، ملیسا ذاکری نیز انجام داده است.

در کنار فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، ملیسا ذاکری هنرپیشگانی دیگری همچون مایکل مدسن، مارشال منش ذاکری لیندا جویز، هاوارد رسنزتین، دان لیستر، هیدی کدنبرگ، دان فورد، جان ویلر، حسن صنعتی، سامان اصلانی، هستی جوادی در ستاره بازی به ایفای نقش خود نیز پرداخته اند.

فیلم های پیشنهادی: دانلود فیلم کت چرمی و دانلود فیلم هوک و دانلود فیلم شهر هرت

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟