دانلود فیلم شهر هرت

دانلود فیلم شهر هرت

،
مناسب برای بالای 13 سال
100 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

«شهر هرت»، داستان خواهر و برادری به نام‌های «پرویز» و «پرستو» را روایت می‌کند که خرج خود را از راه سرکیسه کردن خانواده‌های پولدار درمی‌آورند.

درباره فیلم

فیلم شهر هرت به کارگردانی کریم امینی در سال 1401 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پژمان جمشیدی، شبنم مقدمی، بابک کریمی، اکبر رحمتی و شهین تسلیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود فیلم شهر هرت

فیلم سینمایی شهر هرت محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی کریم امینی و نویسندگی داستان و فیلمنامه مهدی محمدنژادیان، این فیلم سینمایی که چهارمین تجربه کارگردانی امینی در سینمای ایران محسوب نیز می شود همانند فیلم قبل او در ژانر کمدی نیز روایت میشود، این کارگردان تازه کار و جوان امروزه در سینمای ایران به عنوان یک کارگردان رکود شکن نیز محسوب می شود و جدیدترین ساخته در حال اکران او نیز به نام فسیل توانست با فروش غیر قابل پیش بینی خود عنوان اولین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران را نیز به خود اختصاص دهد.

کریم امینی این روزها فیلم سینمایی فسیل را در پرده های سینما در حال اکران دارد که توانسته به واسطه استقبال گسترده، فروش 170 میلیارد تومانی را در گیشه نیز برای خود به ارمغان آورد و نام کریم امینی این روزها به عنوان یک کارگردان محبوب و پر سابقه بر سر زبان ها افتاده است. در حالی این کارگردان هنوز فیلم قبلی خود که سومین تجربه کارگردانی او نیز محسوب می شود را در حال اکران دارد که با توجه به استقبال گسترده از این فیلم، چهارمین ساخته او همزمان با فسیل قرار است که اکران خود را در سینماهای سراسر کشور نیز آغاز نماید.

در فیلم سینمایی شهر هرت جدیدترین ساخته کریم امینی بر خلاف فیلم موفق و قبلی او، هیچ یک از عوامل نیز حضور نداشته و تمامی سازندگان اعم از فیلمبردار، صدابردار، تدوین گر، و بازیگران برای اولین بار است که با کریم امینی نیز همکاری خود را در قالب کارگردان انجام می دهند.مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران و نگار نهایی فیلمنامه شهر هرت از اواخر سال 1400 نیز آغاز و پس از اتمام در نهایت فیلمبرداری این فیلم از اواسط 1401 آغاز گردید.

دانلود فیلم شهر هرت

دانلود فیلم شهر هرت

فیلم ایرانی شهر هرت که جدیدترین ساخته کریم امینی (کارگردان فیلم سینمایی فسیل) نیز می باشد همانند دو ساخته قبلی او در ژانر کمدی نیز روایت می شود اما اینبار شهر هرت قرار است که در یک سبک دیگر از کمدی داستن خود را به مخاطب به نمایش بگذارد، شهر هرت به نویسندگی مهدی محمدنژادیان در قالب یک کمدی سیاه و با استفاده از خلاقیت نویسنده قرار است که مشکلات و معضلات موجود در جامعه در قالب کمدی نیز به نمایش درآید .

خلاصه داستان شهر هرت به اینگونه می باشد که فیلم شهر هرت، نقدی است بر اختلاس‌گرانی که با سوء استفاده‌ های خویش زندگی طبقه پایین را روزبه‌روز دشوارتر می‌کنند…

بازیگران فیلم شهر هرت
کریم محمد امینی در جدیدترین ساخته خود به نام شهر هرت برای اولین بار به سراغ بازیگری رفته است که این روزها با فیلم های خود توانسته تبدیل به یکی از بازیگران پرفروش سینمای ایران نیز تبدیل گردد. این برای اولین بار است که کریم امینی با پژمان جمشیدی در یک کار هنری نیز همکاری نموده است و این دو تا کنون در هیچ فیلم سینمایی با یکدیگر همکاری ننموده اند.

درکنار پژمان جمشیدی نیز شبنم مقدمی نیز حضور دارد که مدت هاست ز دنیای تلویزیون و سریال های تلویزیونی فاصله گرفته و این روزها حضور بسیار موفقی را در شبکه نمایش خانگی و سینما نیز داشته است.

اسامی بازیگران شهر هرت عبارتند از:بابک کریمی، پژمان جمشیدی، شینم مقدمی، اکبر رحمتی

فیلم های پیشنهادی: دانلود فیلم کت چرمی و دانلود فیلم هوک و دانلود فیلم تارا

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟