دانلود فیلم کت چرمی

دانلود فیلم کت چرمی

،
مناسب برای بالای 13 سال
100 دقیقه

داستان فیلم

عیسی فرهمند، کارمند بازرسی سازمان بهزیستی در جریان بازدید از یک مرکز نگهداری دختران خیابانی، متوجه باند فساد مشکوکی می‌شود که او را به یک مهمانی زیرزمینی ممنوعه می‌رساند‌.

درباره فیلم

فیلم کت چرمی به کارگردانی حسین میرزامحمدی در سال 1401 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج و امین میری به هنرمندی پرداخته‌اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود فیلم کت چرمی

فیلم سینمایی کت چرمی محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی حسین میرزامحمدی و نویسندگی داستان فیلمنامه مسعود هاشمی‌نژاد، تهیه کنندگی جدیدترین ساخته میرزا محمدی به نام کت چرمی را کامران حجازی نیز بر عهده دارد. فیلم ایرانی کت چرمی اولین تجربه حسین میرزا محمدی در سینمای ایران نیز می باشد او پیش از این نیز فیلم های کوتاهی را نویسندگی و کارگردانی نیز کرده بود و حال در سال 1401 اولین تجربه کارگردانی خود را در سینمای ایران با یک فیلم به نام کت چرمی آغاز نموده است.

حسین میرزامحمدی جوان و کم تجربه در فیلم جدید خود با عنوان کت چرمی سعی بر این داشته است از افرادی نیز استفاده نماید که تجربه کافی را ساخت فیلم و سینمای ایران داشته باشند، که در کنار نام این کارگردان یک نام آشنا به چشم میخورد و آن کسی نیست جز محمدحسین مهدویان که این روزها جدیدترین سریال خود را در دست ساخت دارد و در 1401 و 1402 در کنار کارگردانان تازه کار و فیلم اولی حضور فعالی نیز داشته است و اینبار مهدویان در فیلم کت چرمی به عنوان مشاور کارگردان در کنار میرزا محمدی کت چرمی را کارگردانی نموده اند.

مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران فیلم سینمایی کت چرمی از اواخر سال 1400 نیز آغاز و پس از تایید حضور بازیگران و انتخاب لوکیشن های مناسب فیلمبرداری، در نهایت از تابستان 1401 فیلمبرداری این اثر سینمایی آغاز گشت و در اواسط فیلمبرداری خبرهای متعددی از توقیف این فیلم سینمایی منتشر گردید که خبرها حاکی از اختلاف گسترده میان سرمايه‌گذار پروژه با سازندگان این اثر سینمایی نیز به چشم میخورد.

دانلود فیلم کت چرمی

فیلم کت چرمی که از سری تولیدات بنیاد سینمایی فارابی می باشد تا مرحله توقیف نیز پیش رفت اما در نهایت با رفع مسائل و مشکلات به وجود آمده میان سازندگان و سرمایه گذار، در نهایت این فیلم برای حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در سال 1401 نیز آماده گردید.

داستان فیلم کت چرمی در مورد چیست؟
داستان فیلم سینمایی کت چرمی که جدیدترین ساخته حسین میرزاد محمدی نیز می باشد در مورد یک بازرس سازمان بهزیستی به نام عیسی فرهمند می باشد که در یکی از روزها در حین بررسی مسائل مالی و پرونده های یکی از مراکز می باشد متوجه میشود که دختران بدسرپرست مجبور به قاچاق مواد مخدر می شوند و این بازرس با پیگیری ها انجام داده به این نتیجه می رسد که با یک باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر روبرو شده است.

دانلود فیلم کت چرمی

با اینکه کت چرمی اولین ساخته حسین میرزامحمدی نیز می باشد اما بازیگران مطرح سینمای ایران در در اولین فیلم سینمایی این کارگردان فیلم اولی نیز حضور دارند که شاید حضور مهدویان و اعتماد بازیگران به این شخص باعث شده است که هنرپیشگان مطرح در این فیلم سینمایی نیز به ایفای نقش بپردازند، و با توجه به دوستی مهدویان با جواد عزتی و اعتماد این بازیگر به دوست خود باعث شده است که در فیلم سینمایی کت چرمی به عنوان نقش اول نیز حضور داشته باشد.

در این فیلم علاوه بر جواد عزتی که نقش اول فیلم را به نام عیسی فرهمند ایفا می کند هنرپیشگان دیگری همچون صابر ابر، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، با معرفی سارا حاتمی و با حضور افتخاری رویا تیموریان و سیامک احصایی به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

جوایز و افتخارت فیلم کت چرمی
فیلم ایرانی کت چرمی پس از حواشی به وجود آمده برای او مبنی بر توقیف و اختلافات گسترده میان سازندگان و بنیاد فارابی، در نهایت در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور یافت و توانست نگاه مخاطبان را به خود جلب نماید و عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره فجر را نیز به خود اختصاص دهد. همچنین این فیلم در بخش جوایز در صدر نگاه منتقدین نیز قرار داشت و توانست جوایز و افتخارات متعددی را نیز به دست آورد که از مهمترین آنها میشود به :

نامزد بهترین طراحی صحنه
نامزد بهترین تدوین
نامزد بهترین فیلمبرداری
نامزد بهترین فیلمنامه
جایزه بهترین نقش مکمل زن
نامزد بهترین نقش اول مرد
نامزد بهترین کارگردانی
نامزد بهترین فیلم

فیلم های پیشنهادی: دانلود رایگان فیلم مطرب و دانلود فیلم هوک و دانلود فیلم تارا

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟