دانلود فیلم زنبور کارگر

دانلود فیلم زنبور کارگر

،
مناسب برای بالای 15 سال
100 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

سال ها پیش، بیوک همسرش را به خاطر خطای پزشک از دست داده و در نزاعی به قتل می رسد. اکنون دخترش به دنبال انتقام از قاتل اوست و تنها شاهد این اتفاق، نامزد قاتل است.

درباره فیلم

فیلم زنبور کارگر به کارگردانی افشین صادقی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنایی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، ستایش موسوی، حسین مهری، مجید نوروزی، مارال فرجاد، علیرضا آرا و پگاه آهنگرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود فیلم زنبور کارگر

افشین صادقی کارگردان این فیلم به اجتماعی بودن موضوع فیلم اشاره کرد و ادامه داد: شخصیت های داستان فیلم بسیار خاص هستند و فیلمنامه نیز داستانی پرکشش و همراه با تعلیق دارد. پایان داستان نیز بسیار شگفت‌انگیز است و سعی کرده ام این چند سالی را که کار نکرده ام با ساخت این فیلم جبران کنم. بیوک که سال ها پیش زنش را به دلیل اهمال پزشکی از دست داده در نزاعی کشته می شود حالا دخترش درصدد قصاص قاتل است. تنها شاهد دوست دختر قاتل است…

دانلود فیلم زنبور کارگر

تمامي بازيگران

شبنم مقدمی, علیرضا آرا, سعید آقاخانی, حمید فرخ نژاد, پگاه آهنگرانی, حسین مهری, مارال فرجاد

دانلود فیلم زنبور کارگر

فیلم‌برداری این فیلم به کارگردانی افشین صادقی با بازی حمید فرخ نژاد به پایان رسیده است. فیلم سینمایی زنبور کارگر به کارگردانی افشین صادقی و نویسندگی سعید نعمت اله در حال ساخته شدن است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛

فیلم‌برداری این فیلم به پایان رسیده است. تدوین فیلم سینمایی زنبور کارگر به‌صورت همزمان توسط خشایار موحدیان آغاز شده است. نیکان ابراهیمی نیز وظیفه تولید موسیقی را برعهده دارد. این فیلم ایرانی جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری نیز خواهد داشت. صداگذاری این فیلم سینمایی نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

فیلم های پیشنهادی: دانلود فیلم بعد از رفتن و دانلود رایگان فیلم سه کام حبس و دانلود فیلم منشی مخصوص من

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟