دانلود فیلم هوک

دانلود فیلم هوک

،
مناسب برای بالای 13 سال
84 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

«هوک»، ماجرای دو برادر اهل سیستان و بلوچستان است که برای محقق کردن رویاهای خود وارد رشته بوکس می شوند و در این مسیر با سختی های زیادی روبرو می شوند.

درباره فیلم

فیلم هوک به کارگردانی حسین ریگی در سال 1401 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و ورزشی می‌باشد. در این فیلم امیر جعفری، رویا تیموریان، امیرمهدی ژوله، علیرضا جعفری، علی اوسیوند، مهتاب ثروتی، محسن آشتیانی پور، سبحان رخشانی، آرزو تاج نیا و سعید رضایی کیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود فیلم هوک

فیلم سینمایی و ایرانی هوک داستان دو برادر به نام‌های عبدالحمید و عبدالرحیم است که در استان سیستان و بلوچستان زندگی می‌کنند. آنها که از کودکی علاقه زیادی به بوکس داشته‌اند، برای رسیدن به آرزوی خود و تبدیل شدن به بوکسورهای حرفه‌ای، تلاش‌های بسیاری می‌کنند. اما در این مسیر با چالش‌ها و سختی‌های زیادی روبرو می‌شوند.فیلم هوک در سال 1401 ساخته شده و در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. همچنین این فیلم در تاریخ 1402/04/14 در سینماهای سراسر کشور اکران عمومی شد.

فیلم هوک اولین تجربه کارگردانی حسین ریگی در ژانر درام و ورزشی است.این فیلم در جشنواره‌های مختلفی از جمله جشنواره فیلم فجر، جشنواره فیلم‌های ایرانی در زوریخ و جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان حضور داشته و جوایزی را نیز کسب کرده است.

دانلود فیلم هوک

دانلود فیلم هوک

منتقدان از فیلم هوک به دلیل پرداختن به موضوعی بومی و توجه به فرهنگ و آداب و رسوم مردم سیستان و بلوچستان، بازی‌های خوب بازیگران و کارگردانی قابل قبول حسین ریگی تمجید کرده‌اند.برخی از منتقدان نیز معتقدند که فیلم هوک در برخی از بخش‌ها ضعف‌هایی دارد، از جمله اینکه داستان فیلم می‌توانست جذاب‌تر باشد و شخصیت‌ها بیشتر پرداخت شوند.

فیلم های پیشنهادی: دانلود رایگان فیلم مطرب و دانلود فیلم معجزه عشق و دانلود فیلم تارا

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟