دانلود سریال خائن کشی

دانلود سریال خائن کشی

قسمت 4 (پایانی) اضافه شد
، ،
مناسب برای بالای 15 سال
60 دقیقه
کارگردان:

داستان سریال

این سریال زندگی مهدی بلیغ مشهورترین سارق و کلاهبردار ایرانی را به تصویر می‌ کشد. بلیغ معروف‌ ترین خلاف کار تهران بود؛ خلاف کاری که قصه‌ هایش مشهور است کسی که حتی کاخ دادگستری را هم فروخت. همچنین در ادامه به نهضت ملی شدن صنعت نفت به رهبری دکتر محمد مصدق در سال 1330 پرداخته می شود!

درباره سریال

داستان سریال خائن کشی در سال‌های ابتدایی دهه ۳۰ هجری شمسی، گروهی از افراد وطن‌دوست و آزادی‌خواه قصد دارند طی یک عملیات سرقت از بانک ملی، مبلغ مورد نیاز برای قرضه ملی دکتر محمد مصدق را فراهم کنند. اما همه چیز طبق نقشه آن‌ها پیش نمی‌رود و...

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال خائن کشی

سریال خائن کشی محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه مسعود کیمایی،این سریال سی ام ساخته کیمیایی به شمار می رود. این کارگردان که فعالیت خود در سینمای ایران را از سال 1347 در ایران با فیلم بیگانه بیا نیز آغاز نموده است حال در سن 82 سالگی سی ام ساخته خود را قرار است با عنوان خائن کشی روانه شبکه نمایش خانگی نماید. در خائن کشی علی اوجی که این روزها تهیه کنندگی آثار بسیاری از کارگردانان مطرح سینما را بر عهده دارد، تهیه کنندگی خائن کشی را نیز بر عهده داشته است. علی اوجی با تهیه کنندگی خائن کشی اولین بار است که با مسعود کیمیایی نیز همکاری می نماید.

مراحل پیش تولید و آغاز سریال خائن کشی از اواسط سال 1399 پس از تایید حضور بازیگران انتخابی و لوکیشن های مختلف در در اواخر سال 1399 نیز آغاز و در نهایت پس از چندین ماه فیلمبرداری در صحنه و لوکیشن های مختلف، جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی به تهیه کنندگی علی اوجی با نام خائن کشی در اواسط فروردین ماه 1400 نیز به اتمام رسید.بلافاصله پس از اتمام مراحل تصویر برداری تدوین این مجموعه توسط سپیده عبدالوهاب که یکی از موفقترین تدوین گران سینمای ایران نیز بر حسب جشنواره فجر قملداد میشود، آغاز گردید.

تدوین سریال خائن کشی پس از نزدیک به بیش از 20 روز در اواخر اردیبهشت ماه 1400 نیز به اتمام رسید.و بلافاصله نام نویسی این مجموعه در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر آغاز گردید.خائن کشی که در قالب بیش از 210 دقیقه نیز فیلمبرداری شده است یکی از طولانی ترین فیلم های ضبط شده در چند سال اخیر سینمای ایران به شمار می رود و به دلیل داشتن پتانسیل بالا در فیلمنامه و داستان باعث شده است که یک فیلم سینمایی 4 ساعته را برای مخاطب به ارمغان آورد.

سریال خائن کشی پس از حضور در جشنواره فیلم فجر در سال 1400 و دریافت جوایز و نامزدی در بخش های مختلف، با حواشی زیادی برای اکران خود نیز روبرو شد و بارها خبر اکران آن نیز تا مرحله اجرا پیش رفت ولی هرگز اکران نشد. پس از حواشی مختلف و داستان هایی که هرگز برای خائن کشی تمامی نداشت در نهایت مشخص شد با توجه به طولانی بودن روند داستانی مجموعه خائن کشی قرار است که این اثر ابتدا در شبکه نمایش خانگی در قالب یک مینی سریال منتشر شده و بلافاصله پس از اتمام پخش در شبکه نمایش خانگی راهی سینما شده و اکران خود را در آنجا آغاز نماید.

دانلود سریال خائن کشی

داستان خائن کشی ساخته مسعود کیمیایی در مورد چیست؟
مینی سریال جذاب تاریخی و هیجان انگیز خائن کشی که جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی به شمار می رود داستان آن به روزهای قبل از انقلاب در ایران باز میگردد و دوران دکتر مصدق را به تصویر می کشد که کشور در یک چالش بزرگ فرو رفته است و همه خواهان ملی شدن صنعت نفت می باشند در این میان داستان تمرکزی بر چهار فرد دارد که داستان حول محور آنها می باشد مهدی، شاهرخ، گیو، اطلس قصد دزدی از بانک ملی ایران را دارند و در این میان سرکرده گروه عاشق زنی شده ست و دلباختگی او به این زن باعث می شود تا در زمان حمله به بانک جلوی درب بانک ملی تیر خورده و….

مسعود کیمیایی در مینی سریال جدید خائن کشی سعی کرده است تا تمامی هنر خود را که در طی این سال ها به دست آورده است را به رخ تماشاگران بکشاند. فیلمنامه با توجه به تناسب ژانری که دارد در آن خشنونت بسیاری دیده میشود و به واسطه داستانی هیجان انگیز و جنایی تیراندازی های مکرر و خونریزی های بسیاری برای مخاطب نمایش داده میشود.

سریال خائن کشی چند قسمت است؟
خائن کشی به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه مسعود کیمیایی در ابتدا قرار بود که در قالب یک فیلم سینمایی در سینماهای سراسر کشور نیز اکران گردد اما با توجه به مدت زمان بیش از 210 دقیقه ای، تیم سازنده آن ترجیح دادند که آن را در قالب یک مینی سریال 4 الی 6 قسمتی در شبکه نمایش خانگی به پخش رسانند. البته این تعداد ممکن است در تدوین و ویرایش نهایی کم یا زیاد گردد.

جوایز و افتخارات خائن کشی
خائن کشی برای اولین با در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به صورت عمومی به اکران رسید و با استقبال خوب تماشاگران و منتقدین نیز همراه شد و توانست در بخش های مختلفی از جشنواره نامزد دریافت جایزه نیز گردد که عناوین و افتخارات خائن کشی عبارتند از:

نامزد جایزه بهترین جلوه‌های بصری
نامزد جایزه بهترین جلوه‌های ویژه میدانی
نامزد جایزه بهترین طراحی صحنه
سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس
نامزد جایزه بهترین صداگذاری
نامزد جایزه بهترین تدوین
چه بازیگرانی در خائن کشی حضور دارند؟
مینی سریال ایرانی خائن کشی را باید یکی از پر ستاره ترین سریال های ساخته شده در چند سال اخیر دانست که بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران به واسطه شهرت مسعود کیمیایی در ساخته جدید او ایفای نقش نموده اند.

اسامی بازیگران خائن کشی عبارتند از: مهران مدیری، پولاد کیمیایی، امیر آقایی، سارا بهرامی، سام درخشانی، نرگس محمدی، رضا یزدانی، فرهاد آئیش، پانته‌آ بهرام، حمیدرضا آذرنگ، امیررضا دلاوری، اندیشه فولادوند، الهام حمیدی، فریبا نادری، سام نوری، سپند امیرسلیمانی، پردیس پورعابدینی، شکیب شجره و علی اوجی

تاریخ پخش و انتشار خائن کشی در شبکه نمایش خانگی
سریال جدید خائن کشی قرار است که از تاریخ 3 شهریور ماه سال 1402 اولین قسمت از آن در شبکه نمایش خانگی منتشر گردد و هر هفته روزی های جمعه قسمت جدیدی از آن تا اتمام سریال به پخش خواهد رسید.

سریال پیشنهادی: رئالیتی شو شب های مافیا: زودیاک و دانلود و تماشای رایگان مسابقه چیدمانه

دانلود سریال خائن کشی

  • زبان: فارسی
  • نویسنده: مسعود کیمیایی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟