دانلود رایگان فیلم اخراجی ها 2

دانلود رایگان فیلم اخراجی ها 2 قانونی

، ، ،
مناسب برای بالای 13 سال
100 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

فیلم اخراجی ها 2 داستان در مورد همزمان با به اسارت گرفته شدن گروه اخراجی‌ها توسط عراقی‌ها و اعزام‌شان به اردوگاه، هواپیمای حاوی خانواده‌های آنان به مقصد مشهد مقدس نیز ربوده می‌شود تا ربایندگان پناهندگی عراق را دریافت کنند و...

درباره فیلم

فیلم ایرانی اخراجی ها 2 محصول سال 1388 کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه مسعود ده نمکی است.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود رایگان فیلم اخراجی ها 2

فیلم سینمایی اخراجی‌ها ۲ به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز، در سال ۱۳۸۸ به‌روی پردهٔ سینماها رفت. این فیلم دنبالهٔ فیلم اخراجی‌ها (۱۳۸۵) است و داستان گروهی از سربازهای اخراجی را روایت می‌کند که در جنگ ایران و عراق اسیر می‌شوند.

داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که اخراجی‌های گروه اول، بعد از شهادت مجید سوزوکی، در محاصرهٔ دشمن قرار می‌گیرند و اسیر می‌شوند. آنها به اردوگاهی تبلیغاتی که توسط عراقی‌ها ایجاد شده است، منتقل می‌شوند. در این اردوگاه، صدام حسین قصد دارد از اخراجی‌ها برای اهداف تبلیغاتی خود استفاده کند. او به آنها دستور می‌دهد که در مقابل خبرنگاران آهنگ واویلا لیلی را بخوانند و برقصند. از طرف دیگر، خانواده‌های اخراجی‌ها که قصد سفر به مشهد را داشتند، توسط منافقین ربوده می‌شوند و به عراق منتقل می‌شوند. منافقین قصد دارند از خانواده‌های اخراجی‌ها برای فشار بر دولت ایران استفاده کنند.

اخراجی‌ها در اردوگاه، با فرماندهی رسول (با بازی اکبر عبدی)، تصمیم می‌گیرند که از دست عراقی‌ها فرار کنند. آنها با کمک خانواده‌های خود، موفق به فرار می‌شوند و به ایران بازمی‌گردند.

فیلم اخراجی‌ها ۲ با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و در اکران خود با فروش بیش از ۷ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران در آن مقطع شد. این فیلم همچنین در جشنواره فیلم فجر ۱۳۸۸ نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی شد.

اخراجی‌ها ۲ یک فیلم کمدی جنگی است که با بهره‌گیری از موقعیت‌های طنز، به روایت داستانی از جنگ ایران و عراق می‌پردازد. این فیلم با وجود انتقاداتی که به آن وارد شده است، به دلیل استفاده از زبان طنز و جذابیت‌های بصری، توانست به موفقیتی تجاری دست یابد.

از جمله بازیگران فیلم اخراجی‌ها ۲ می‌توان به اکبر عبدی، ارژنگ امیرفضلی، محمدرضا شریفی‌نیا، حمید لولایی، ساعد سهیلی، یوسف تیموری، امیرحسین صدیق، مهران غفوریان، رضا شفیعی‌جم، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، لاله اسکندری، الهام حمیدی، بهنوش بختیاری، و محمدرضا شریفی‌نیا اشاره کرد.

در ادامه به برخی از نکات قابل توجه فیلم اخراجی‌ها ۲ اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از زبان طنز در روایت داستان: یکی از نقاط قوت فیلم اخراجی‌ها ۲، استفاده از زبان طنز در روایت داستان است. فیلم با بهره‌گیری از موقعیت‌های طنز، توانسته است مخاطبان را با خود همراه کند.
  • روایت داستانی از جنگ ایران و عراق: فیلم اخراجی‌ها ۲ با وجود اینکه یک فیلم کمدی است، اما به روایت داستانی از جنگ ایران و عراق نیز می‌پردازد. این فیلم به برخی از مسائل و مشکلاتی که رزمندگان در دوران جنگ با آن مواجه بودند، می‌پردازد.
  • بازی‌های خوب بازیگران: بازیگران فیلم اخراجی‌ها ۲ به‌خوبی در نقش‌های خود ظاهر شده‌اند. بازی اکبر عبدی در نقش رسول، یکی از نقاط قوت فیلم است.

در مجموع، فیلم اخراجی‌ها ۲ یک فیلم کمدی جنگی است که با بهره‌گیری از موقعیت‌های طنز، به روایت داستانی از جنگ ایران و عراق می‌پردازد. این فیلم با وجود انتقاداتی که به آن وارد شده است، به دلیل استفاده از زبان طنز و جذابیت‌های بصری، توانست به موفقیتی تجاری دست یابد.

فیلم های پیشنهادی: دانلود رایگان فیلم اخراجی ها 1 و دانلود فیلم جزیره فضایی (تورنادو 2)

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟