دانلود رایگان فیلم اخراجی ها 1

دانلود رایگان فیلم اخراجی ها 1 قانونی

، ،
مناسب برای بالای 13 سال
100 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

مجید از اراذل جنوب تهران عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا می‌شود. میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر به راه شدن او می‌داند. مجید تصمیم می‌گیرد برای اثبات سر به راه شدن خود به جبهه برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می‌شوند. برای حضور آنها در جبهه، مخالفت‌هایی وجود دارد اما با ضمانت میرزا و یکی دیگر از رزمنده‌ها آنها به پادگان آموزشی می‌رسند. مجید به همراه دسته‌ای از دوستان خودش به جبهه می‌روند.

درباره فیلم

اخراجی‌ها فیلمی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌نمکی و تهیه کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز ، محصول سال ۱۳۸۵ است و بسیار فیلم محبوب و پرطرفدار بین بیننده‌ها بوده.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود رایگان فیلم اخراجی ها 1 به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز، در سال ۱۳۸۵ به‌روی پردهٔ سینماها رفت. این فیلم داستان گروهی از سربازهای اخراجی را روایت می‌کند که در جنگ ایران و عراق به جبهه اعزام می‌شوند.

داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که مجید سوزوکی (با بازی اکبر عبدی)، یک اراذل و اوباش جنوب تهران، عاشق دختر میرزا (با بازی محمدرضا شریفی‌نیا)، یک پیرمرد عارف، می‌شود. میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر به راه شدن او می‌داند. مجید تصمیم می‌گیرد برای اثبات سر به راه شدن خود به جبهه برود.

مجید با همراهی دوستانش، که همگی از اراذل و اوباش و افراد حاشیه‌نشین هستند، به جبهه اعزام می‌شوند. این افراد در ابتدا با مخالفت‌هایی از سوی فرماندهان مواجه می‌شوند، اما در نهایت با تلاش‌های مجید، موفق می‌شوند به پادگان آموزشی راه پیدا کنند.

در پادگان آموزشی، مجید و دوستانش با مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه می‌شوند. آنها باید با سختی‌های زندگی در جبهه، مانند گرسنگی، سرما و ترس، کنار بیایند. آنها همچنین باید با دشمنان خود، که از نیروهای عراقی و منافقین هستند، بجنگند.

با گذشت زمان، مجید و دوستانش کم‌کم تغییر می‌کنند. آنها با دیدن فداکاری‌های رزمندگان و شهدا، متوجه ارزش‌های والای دفاع مقدس می‌شوند. آنها همچنین با کمک یکدیگر، موفق می‌شوند در جنگ پیروز شوند.

فیلم اخراجی‌ها با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و در اکران خود با فروش بیش از ۲ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران در آن مقطع شد. این فیلم همچنین در جشنواره فیلم فجر ۱۳۸۶ نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه شد.

اخراجی‌ها یک فیلم کمدی جنگی است که با بهره‌گیری از موقعیت‌های طنز، به روایت داستانی از جنگ ایران و عراق می‌پردازد. این فیلم با وجود انتقاداتی که به آن وارد شده است، به دلیل استفاده از زبان طنز و جذابیت‌های بصری، توانست به موفقیتی تجاری دست یابد.

از جمله بازیگران فیلم اخراجی‌ها می‌توان به اکبر عبدی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، منوچهر آذر، فخرالدین صدیق شریف، علی اوسیوند، ارژنگ امیرفضلی، نگار فروزنده، مینا جعفرزاده، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی، جواد هاشمی، قاسم زارع، محمود مقامی، عبد الرضا اکبری، مریلا زارعی، سپند امیرسلیمانی، سیروس کهوری نژاد و حسین نقوی اشاره کرد.

در ادامه به برخی از نکات قابل توجه دانلود رایگان فیلم اخراجی ها 1 اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از زبان طنز در روایت داستان: یکی از نقاط قوت فیلم اخراجی‌ها، استفاده از زبان طنز در روایت داستان است. فیلم با بهره‌گیری از موقعیت‌های طنز، توانسته است مخاطبان را با خود همراه کند.
  • روایت داستانی از جنگ ایران و عراق: فیلم اخراجی‌ها با وجود اینکه یک فیلم کمدی است، اما به روایت داستانی از جنگ ایران و عراق نیز می‌پردازد. این فیلم به برخی از مسائل و مشکلاتی که رزمندگان در دوران جنگ با آن مواجه بودند، می‌پردازد.
  • بازی‌های خوب بازیگران: بازیگران فیلم اخراجی‌ها به‌خوبی در نقش‌های خود ظاهر شده‌اند. بازی اکبر عبدی در نقش مجید سوزوکی، یکی از نقاط قوت فیلم است.

در مجموع، فیلم اخراجی‌ها یک فیلم کمدی جنگی است که با بهره‌گیری از موقعیت‌های طنز، به روایت داستانی از جنگ ایران و عراق می‌پردازد. این فیلم با وجود انتقاداتی که به آن وارد شده است، به دلیل استفاده از زبان طنز و جذابیت‌های بصری، توانست به موفقیتی تجاری دست یابد.

فیلم های پیشنهادی: دانلود رایگان فیلم ابد و یک روز و دانلود رایگان فیلم اخراجی ها 2

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟