دانلود سریال آمرلی

دانلود سریال آمرلی قانونی

قسمت 15 اضافه شد
،
مناسب برای بالای 13 سال
60 دقیقه
،

داستان سریال

سریال آمرلی داستان یک فرد عراقی را در سال 2014 روایت می کند که در روزهای حمله داعش به کشورهای عراق و سوریه در شمال عراق در شهر آمرلی زندگی می کند. این سریال اتفافات پیش آمده در این شهر در زمان حمله داعش را روایت می کند. این سریال 10 قسمتی که هر قسمت آن 60 دقیقه مدت زمان دارد، در ژانر درام، عاشقانه و جنگی است و داستان یک قهرمان عراقی را روایت می کند که برای مردمانش به جنگ علیه داعش می پردازد.

درباره سریال

یک سریال ایرانی در ژانر درام، عاشقانه و جنگی محصول کشور ایران میباشد در این سریال بازیگرانی چون مصطفی زمانی , ناریمان الصالحی و دیگر بازیگران… به ایفای نقش پرداخته اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال آمرلی سریال جدید عراقی که به صورت بین المللی منتشر می شود. سریال آمرلی Amerli و کامل دوبله و زیرنویس به صورت هفتگی همزمان با پخش در شبکه الرابعه عراق از ویدیوفا پخش می شود. در این سریال بازیگران محبوبی همچون مصطفی زمانی , ناریمان الصالحی هنرنمایی می کنند.

دانلود سریال آمرلی

خلاصه داستان سریال Amerli

داستان سریال “آمرلی” درباره‌ی یک خبرنگار عراقی است که در شهر آمرلی در دوران حمله داعش به کشورهای عراق و سوریه زندگی می‌کند. او در تلاش است تا رازهای زندگی‌اش را در این موقعیت جنگی کشف کند و…

در سال 2014، در دوران حمله داعش به عراق روایت می‌شود. خبرنگاری جوان و خبره به نام مصطفی در این شهر زندگی می‌کند و سعی دارد تا رازهای زندگی‌اش و اتفاقاتی که در این شهر جنگ‌زده رخ می‌دهد، را کشف کند. این سریال 10 قسمتی است و هر قسمت آن 60 دقیقه مدت زمان دارد.

دانلود سریال آمرلی

نقد و بررسی سریال آمرلی

این سریال یکی از پروژه‌های جذاب و مهم در صحنه تلویزیون عراق است که به صورت بین‌المللی منتشر می‌شود. این سریال با داستانی جذاب و بر اساس رویدادهای واقعی از زندگی در دوران حمله داعش به عراق، توانسته است توجه بسیاری از تماشاگران را به خود جلب کند.

دانلود سریال آمرلی

دانلود سریال آمرلی

بازیگران اصلی این سریال، مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی، با بازی شگفت‌انگیز و قدرتمند خود، توانسته‌اند نقش‌هایشان را به شکلی عالی اجرا کنند و احساسات و اندیشه‌های مخاطبان را به خوبی انتقال دهند. سریال “آمرلی” با موضوعاتی چون جنگ، عشق و درام، توانسته است تا به عنوان یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیون عراق در سال‌های اخیر شناخته شود و توجه بسیاری از تماشاگران را به خود جلب کند.

سریال پیشنهادی: دانلود سریال افعی تهران و دانلود فصل سوم برنامه شب آهنگی

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟