دانلود فیلم بی رویا

دانلود فیلم بی رویا قانونی

،
مناسب برای بالای 13 سال
110 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

فیلم بی رویا ، درباره ی زنی به نام رویا است که پس از ملاقات با زیبا متوجه میشود که او همه چیز را فراموش کرده و...

درباره فیلم

فیلم سینمایی و ایرانی بی رویا محصول سال 1399 کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه آرین وزیردفتری، این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی آرین وزیردفتری در سینمای ایران نیز محسوب می شود.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود فیلم بی رویا

فیلم سینمایی و ایرانی بی رویا محصول سال 1399 کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه آرین وزیردفتری، این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی آرین وزیردفتری در سینمای ایران نیز محسوب می شود او پیش از این نیز فیلمنامه های متعددی را برای کارگردان های مختلف به نگارش درآورده بود و فیلمنامه های او با نقد های و جوایز متعددی نیز همراه بود. اما اینبار وزیر دفتری ترجیح داده است که فیلمنامه جدید خود را کارگردانی نماید او بیشتر با هومن سیدی همکاری های متعددی را داشته و فیلمنامه جدیدترین فیلم هومن سیدی به نام جنگ جهانی سوم را بر عهده داشت که با نقد های مثبت و افتخارات متعددی نیز روبرو شد.

اینبار هومن سیدی نیز تهیه کنندگی جدیدترین ساخته نویسنده فیلم جدید خود را بر عهده دارد. مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران فیلم سینمایی بی رویا از اوایل سا 1399 نیز آغاز و پس از تایید و انتخاب بازیگران مورد نظر فیلمبرداری آن از پاییز 1399 آغاز شد و پس از چندین ماه فیلمبرداری در لوکیشن های مختلف در نهایت فیلمبرداری اولین ساخته آرین وزیردفتری در تاریخ 21 اسفند ماه 1399 به اتمام رسید. پس از اتمام مراحل فیلمبرداری تدوین این اثر توسط مهدی سعدی که پیش تر با هومن سیدی نیز همکاری کرده بود آغاز گردید. مهدی سعدی برادر کوچکتر سعید سعدی ز تهیه کنندگان فیلم بی رویا می باشد.

پس از اتمام فیلمبرداری این اثر سینمایی نام نویسی آن برای حضور در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر آغاز شد و بی رویا به تهیه کنندگی هومن سیدی اولین اکران خود را در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر آغاز نمود.

داستان فیلم بی رویا در مورد چیست؟

بی رویا فیلمی در ژانر روانکاوانه، ماجرای زنی به‌نام رویاست. رویا دختری دختری به‌نام «زیبا» را ملاقات می‌کند که همه‌ی گذشته‌ی خود را فراموش کرده است. رویا باید به زیبا کمک کند تا خانواده‌اش را پیدا کند. اما انگار این رویاست که چیزهایی را فراموش میکند… زمانی که رویا با فراموشی دست‌به‌گریبان می‌شود، تعلیق خاصی به مخاطب منتقل می‌شود. این اثر داستانی پیچیده و رازآلود دارد و از همین روی ممکن است همراهی نوجوانان را کمتر در پی داشته باشد.

جوایز و افتخارات فیلم سینمایی بی رویا

فیلم ایرانی بی رویا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه آرین وزیر دفتری برای اولین بار پیش از اکران گسترده خود در چهلمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر به اکران عمومی رسید که با نقد های مثبتی را از سمت تماشاگران، منتقدین و دواران جشنواره فجر دریافت نمود و توانست در بخش های مختلفی نامزد دریافت جایزه گردد. این فیلم در مجموع در سه بخش نامزد سودای سیمرغ بود که افتخارات آن عبارتند از:

  • برنده جایزه بهترین نقش اول زن  (طناز طباطبایی)
  • نامزد جایزه بهترین نقش مکمل زن (شادی کرم‌رودی)
  • نامزد جایزه بهترین فیلم اول (کارگردان)

حواشی و قاچاق بی رویا پیش از اکران گسترده

هومن سیدی و آرین وزیر دفتری را شاید باید یکی از بدشانس ترین افراد سینمای ایران در سال 1402 نامید چرا که این دو زمانی که فیلم جنگ جهانی سوم را در انتظار اکران داشتند به صورت غیرقانونی قاچاق شد و باعث شد که این فیلم هرگز نتواند فروش خوبی را در سینما به دست آورد و حال زمانی که قرار بود اینبار جای نویسنده و تهیه کننده در فیلم عوض گردد و جدیدترین ساخته آرین وزیر دفتری به تهیه کنندگی هومن سیدی اکران خود را آغاز نماید در یک حرکت غیر اخلاقی و به دور از انتظار بی رویا نیز همانند جهنگ جهانی سوم به صورت غیر قانونی در وب سایت ها و کانال های تلگرامی منتشر گردید تا قاچاق فیلم های در انتظار اکران در سینماهای ایران به یک بحران جدید تبدیل شود.

بی رویا به همراه جنگ جهانی سوم که هر کدام در جشنواره های مختلف با کسب جوایز و افتخارات متعدد یکی از بخت های گیشه سینما به شمار می رفتند یکی از پس دیگری قاچاق شد.

فیلم پیشنهادی: دانلود فیلم زالاوا

بازیگران فیلم ایرانی بی رویا

بی رویا اولین تجربه کارگردانی آرین وزیر دفتری به شمار می رود و در آن هنرپیشگان مطرحی نیز حضور دارند که یکی از آنها طناز طباطبایی می باشد که به واسطه بازی در اولین فیلم آرین وزیر دفتری توانست برنده جایزه بهترین نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر گردد در کنار طناز طباطبایی هنرپیشگان مطرح دیگری همچون صابر ابر، شادی کرم رودی، فرانک کلانتر، مجتبی فلاحی، نهال دشتی، میلاد یزدانی، مهری آل ‌آقا، شهریار فرد، نوا نعمتی، رضا داوود نژاد، مائده طهماسبی و تیام کرمانیان. به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟