دانلود فیلم زالاوا

دانلود فیلم زالاوا قانونی

، ،
مناسب برای بالای 15 سال
93 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

در فیلم زالاوا ، زالاوا در اواخر دهه 1350 خورشیدی روی می‌دهد و راوی اتفاقی است که باعث ترس مردم شده و رئیس پاسگاه تلاش می‌کند تا امنیت را به روستا بازگرداند. مردم روستای زالاوا ادعا می‌کنند که دوباره جن به روستایشان زده است. استوار احمدی، رئیس پاسگاه عقیده دارد زالاوایی‌ها توهم زده‌اند. او برای بررسی مسئله و دیدار با ملیحه بهورز خانه بهداشت به آن‌جا می‌رود اما متوجه می‌شود آمردان، جن‌گیر معروف به ده آمده تا مراسم جن‌گیری برگزار کند. استوار که گمان می‌کند آمردان شارلاتان است با او درگیر می‌شود اما در مواجهه با آمردان و روستاییان، گرفتارمی‌شود و جان خود و معشوقه‌اش مورد تهدید قرار می‌گیرد…

درباره فیلم

فیلم زالاوا محصول سال 1399 کشور ایران به کارگردانی ارسلان امیری متولد سنندج این کارگردان 47 ساله به همراه همسر خود آیدا پناهی که خود نیز یکی از نویسندگان و کارگردان سینمای ایران نیز می باشد.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود فیلم زالاوا محصول سال 1399 کشور ایران به کارگردانی ارسلان امیری متولد سنندج این کارگردان 47 ساله به همراه همسر خود آیدا پناهی که خود نیز یکی از نویسندگان و کارگردان سینمای ایران نیز می باشد نویسندگی فیلمنامه و کارگردانی این فیلم را عهده دار بوده اند،فیلم سینمایی زالاوا را میشود اولین تجربه کارگردانی ارسلان امیری در سینما داسنت چرا که او تا پیش از این هم در فیلم های سینمایی حضور داشته البته در کنار همسر در فیلم های او حضور داشته و خود او تا کنون کارگردانی هیچ فیلمی را تا پیش از زالاوا بر عهده نداشته است حال جدیدترین فیلم او در کنار همسرش که سابقه درخشانی در ساخت فیلم های سینمایی دارد در سال 1401 پای به سینماهای سراسر کشور گذاشته است.

معنی اسم فیلم زالاوا چیست؟

ارسلان امیری که خود متولد شهر سنندج ایران می باشد و در اصل یک کرد زبان می باشد نام فیلم خود را به گویش محلی کردی انتخاب کرده است و تمام مراحل فیلمبراری فیلم خود را در روستای شیان در کردستان انجام داده است،در زبان کردی و در رسم‌الخط زبان کردی، به‌صورت زال ئاوا به نگارش درمی‌آید که به معنی زال‌آباد است. «زال» هم به معنای پیر سفیدمو است که فیلم بر اساس روایت فیلم که ژانری ترسناک و هیجان انگیز در دل خود جای داده است انتخاب شده است.

بازیگران فیلم سینمایی زاوالا

در فیلم سینمایی نوید پورفرج بازیگر نقش اول این فیلم ترسناک می باشد شاید نوید پورفرج برای اکثر فیلم دوستان نامی آشنا نباشد،سال 1396 بود که با اکران فیلم مغزهای کوچک زنگ زده یک شخص بیشتر از بازیگران اصلی مورد توجه قرار گرفت و او کسی نبود جز نوید پورفرج کسی که در فیلم مغز های کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی در کنار نوید محمد زاده به ایفای نقش پرداخت و او یکی از شاگردان کلاس های بازیگری هومن سیدی می باشد که برای اولین بار در فیلم خود او با عنوان مغزهای کوچک زنگ زده در کنار بازیگران درجه اول سینمای ایران به ایفای نقش پرداخت که در نقش خود درخشید و توانست امروزه به عنوان بازیگر نقش اول فیلم انتخاب شود البته کلاس های بازیگری هومن سیدی همیشه بازیگران با استعدادی را به سینما معرفی کرده است که نوید پورفرج یکی از آنها می باشد.در کنار نوید پورفرج هنرمندان دیگری همچون پوریا رحیمی‌سام ، هدی زین‌العابدین به هنرنمایی پرداخته اند.

جوایز و افتخارات فیلم زاوالا در جشنواره های مختلف

دانلود فیلم ایرانی زاوالا به کارگردانی ارسلان امیری در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد و توانست در بخش های بهترین بازیگر نقش مکمل مرد ، بهترین فیلمنامه ، بهترین کارگردان اول  و بهترین فیلم‌برداری برنده سیمرغ بلورین جشنوراه فجر شود و همچنین در رشته های بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نیز نامزد دریافت جایزه گردید که جایزه را به رقبای خود واگذار کرد و دست پر راهی جشنوراه های خارجی شد و در جشنواره های سائوپائولو و ونیز نیز حضور یافت و توانست در هر دو جشنواره جایزه ها را برای خود درو کند.

فیلم پیشنهادی: دانلود فیلم چپ راست

فیلم سینمایی ایرانی نقد های بسیار مثبتی از سوی منتقدین ایرانی و خارجی دریافت کرد به طور مثال مسعود فراستی در مورد فیلم زاوالا عنوان کرده است: که برعکس همه فیلم اولی‌ها که دوربین‌شان تکان بی‌مورد و اطوار دارد، دوربین «زالاوا» اصلاً اطوار ندارد. دوربین بسیار معقولی است که تعجب کردم برای فیلم اولی است. همچنین آلیسا سایمون یکی از منتقدین سینما جهان در مورد فیلم جدید ارسلان امیری عنوان کرده است که امیری و همکاران‌فیلمنامه‌نویس، آیدا پناهنده و تهمینه بهرام صحنهٔ اولین تقابل استوار و جن‌گیر را چنان جذاب به نگارش درآورده‌اند که فیلم را دوچندان جذاب کرده است.

تاریخ پخش فیلم زاوالا

دانلود فیلم سینمایی زاوالا از اوایل تیرماه 1401 در سینماهای سراسر کشور به اکران رسیده است و هم اکنون میتوانید از سایت ویدیوفا این فیلم سینمایی را دریافت نماید همچنین میتوانید نظرات خود را در مورد تماشای ایران فیلم با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟