دانلود رایگان فیلم کلوپ همسران

دانلود رایگان فیلم کلوپ همسران

،
مناسب برای بالای 15 سال
100 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

فیلم کلوپ همسران ، داستان سه مرد متمول و اصطلاحا «زن ذلیل» را روایت می‌کند که برای فرار از دست همسرانشان به همراه یک خواننده زیرزمینی پاپ به جزیره کیش متواری شده و نقشه ربوده شدن خود را می‌کشند؛ غافل از آن که ماجراهایی پر پیچ و خم درانتظارشان است…

درباره فیلم

فیلم سینمایی «کلوپ همسران» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی صباغ‌زاده، محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم از تاریخ ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود رایگان فیلم کلوپ همسران: کمدی تکراری با بازی‌های قابل قبول

فیلم سینمایی «کلوپ همسران» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی صباغ‌زاده، محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم از تاریخ ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

داستان

سه مرد متمول و اصطلاحا «زن ذلیل» (!) به نام‌های اصغر (محمدرضا شریفی‌نیا)، حسن (محمدرضا هدایتی) و علی (علی انصاریان) از دست همسران خود خسته شده و تصمیم می‌گیرند برای فرار از دست آنها به همراه یک خواننده زیرزمینی پاپ به نام نازنین (شقایق فراهانی) به جزیره کیش متواری شوند. آنها نقشه ربوده شدن خود را می‌کشند؛ غافل از آن که ماجراهایی پر پیچ و خم درانتظارشان است…

دانلود رایگان فیلم کلوپ همسران

بازیگران

بازیگران اصلی فیلم عبارتند از:

  • محمدرضا شریفی‌نیا در نقش اصغر

  • محمدرضا هدایتی در نقش حسن

  • علی انصاریان در نقش علی

  • شقایق فراهانی در نقش نازنین

  • میترا حجار در نقش همسر اصغر

  • گوهر خیراندیش در نقش مادر نازنین

نقد و بررسی

«کلوپ همسران» یک کمدی موقعیت است که بر اساس کلیشه‌های آشنای سینمای ایران ساخته شده‌است. داستان فیلم درباره سه مرد زن ذلیل است که برای فرار از دست همسران خود به کیش می‌روند. این سفر پر ماجرای آنها با اتفاقات پیش‌بینی‌پذیری همراه است که گاهی خنده‌دار و گاهی تکراری هستند.

یکی از نقاط قوت فیلم بازی‌های قابل قبول بازیگران است. محمدرضا شریفی‌نیا، محمدرضا هدایتی و علی انصاریان به خوبی توانسته‌اند نقش‌های خود را ایفا کنند و لحظات بامزه‌ای را برای مخاطب رقم بزنند. شقایق فراهانی نیز در نقش خواننده زیرزمینی پاپ بازی خوبی دارد.

اما فیلم در زمینه فیلمنامه و کارگردانی ضعف‌هایی دارد. داستان فیلم پیش‌بینی‌پذیر است و اتفاقات آن چندان هیجان‌انگیز نیستند. همچنین کارگردانی فیلم نیز چندان خلاقانه نیست و فیلم از یکنواختی رنج می‌برد.

دانلود رایگان فیلم کلوپ همسران

در مجموع «کلوپ همسران» یک فیلم کمدی متوسط است که با بازی‌های قابل قبول بازیگران توانسته تا حدی رضایت مخاطبان را جلب کند. اما فیلم در زمینه فیلمنامه و کارگردانی ضعف‌هایی دارد که مانع از تبدیل آن به یک فیلم موفق می‌شود.

فیلم های پیشنهادی: دانلود فیلم داستان دست انداز و دانلود فیلم جنگ جهانی سوم و دانلود فیلم پرونده باز است

دانلود رایگان فیلم کلوپ همسران

«کلوپ همسران» یک فیلم کمدی متوسط است که برای تماشا در کنار خانواده مناسب است. فیلم دارای بازی‌های قابل قبول بازیگران است، اما داستان آن پیش‌بینی‌پذیر و فیلمنامه آن چندان خلاقانه نیست.

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟