دانلود رایگان فیلم عاشق پیشه

دانلود رایگان فیلم عاشق پیشه قانونی

، ،
مناسب برای بالای 13 سال
90 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

فیلم عاشق پیشه ، روایتگر یک زوج به نام‌های سهراب و گندم است که به همراه سپیده، کودک خردسالشان زندگی سعادتمندی دارند، اما افزایش قیمت ارز، شرکتی که سهراب در آن شاغل است را به آستانه ورشکستگی می‌رساند و…

درباره فیلم

فیلم عاشق پیشه محصول سال 1398 کشور ایران به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی داستان و فیلمنامه داوود موثقی، این فیلم هشتمین تجربه کارگردانی داوود موثقی در سینمای ایران می باشد.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود رایگان فیلم عاشق پیشه

دانلود رایگان فیلم عاشق پیشه محصول سال 1398 کشور ایران به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی داستان و فیلمنامه داوود موثقی، این فیلم هشتمین تجربه کارگردانی داوود موثقی در سینمای ایران می باشد که او فعالیت هنری خود را در ایران بیشتر با عنوان بازیگر نیز انجام داده است و در بیش از 19 فیلم سینمایی ایفای نقش نیز نموده است اولین تجربه کارگردانی خود را در سال 72 با فیلم ضربه آخر نیز آغاز نمود. حال پس از گذشت بیش از 30 سال از ساخت اولین فیلم سینمایی در سال 1402 جدیدترین ساخته خود را با عنوان عاشق پیشه نیز منتشر نمود که نگارش فیلمنامه و تهیه کنندگی این اثر سینمایی را بر عهده داشته است.

در فیلم ایرانی عاشق پیشه ساخته داوود موثقی هنرپیشگانی چون شهره قمر، محسن علی محمدی، مهدی میامی، بهزاد رحیم خانی، یاسمن خلخالی، علی برجی، مهدی حدادی، سالار اسمی، ندا واحد نقش های کلیدی این فیلم سینمایی را نیز ایفا نموده اند.

فیلم پیشنهادی: دانلود رایگان فیلم بدون قرار قبلی

بر خلاف نام فیلم عاشق پیشه، داستان فیلم در ژانر درام روایت میشود و زندگی یک زوج خوشبخت ایرانی به نام سهراب و گندم را به تصویر می کشد که دارای یک فرزند خردسال نیز می باشند و در این میان افزایش نرخ ارز، تورم و دلار باعث میشود تا شغل سهراب در معرض ورشکستگی نیز قرار گیرد و زندگی این دو زوج خوشبخت را تحت تاثیر نیز قرار دهد. و در این میان این دو زوج عاشق پیشه باید….

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟