دانلود سریال نیوکمپ (تمام قسمت ها)

دانلود سریال نیوکمپ (تمام قسمت ها) قانونی

تمام قسمت ها
،
بدون محدودیت سنی
60 دقیقه
کارگردان:

داستان سریال

داستان سریال نیوکمپ در مورد یک خانواده می باشد که با بحران شدید مالی دست و پنجه نیز نرم می کنند اما پسر خانواده برای رهایی از این بحران تصمیم به شرکت در سایت های شرط بندی گرفته و روی بازی ایران و آرژانتین شرط می بندد تا شاید بتواند که خانواده خود را از بحران مالی نجات دهد.

درباره سریال

سریال ایرانی نیوکمپ محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی داستان و فیلمنامه بابک کایدان، این سریال پنجمین تجربه کارگردانی منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی می باشد او که در سال 1395 با سریال عاشقانه پای به عرصه نمایش خانگی گذاشت توانست با سریال خود مخاطبین زیادی را جذب نماید اما ساخته های بعدی او که همگی در ژانر عاشقانه و درام بودند نتوانست همانند سریال عاشقانه برای منوچهر هادی موفقیت زیادی را کسب نماید چرا که به دلیل طولانی شدن سریال ها و افت کیفیت فیلمنامه و بازیگران بیش از نیمی از مخاطبین ساخته های منوچهر هادی کاهش یافت.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال نیوکمپ تمام قسمت ها کامل با 60% تخفیف

سریال ایرانی “نیوکمپ”، محصولی از سال 1401 در کشور ایران، به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی داستان و فیلمنامه بابک کایدان ساخته شده است. این سریال پنجمین تجربه کارگردانی منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی است. وی که در سال 1395 با سریال عاشقانه وارد صحنه تلویزیونی شد، توانست با این سریال مخاطبان زیادی را جذب کند. اما ساخته‌های بعدی او، که بیشتر در ژانر عاشقانه و درام بودند، موفقیت مشابهی نداشتند. افزون بر این، طولانی شدن سریال‌ها و کاهش کیفیت فیلمنامه و بازیگران، باعث کاهش مخاطبین در این ساخته‌ها شد.

پس از عدم موفقیت در سریال‌های درام و عاشقانه، منوچهر هادی در سال 1400 با سریال کمدی “نیسان آبی” وارد شبکه نمایش خانگی شد و با موفقیت‌های بیشتری مواجه شد. او با کمدی‌های خود همیشه موفق بوده و حالا پس از آخرین ساخته خود، دوباره قصد دارد با یک سریال کمدی دیگر وارد شبکه نمایش خانگی شود.

در مورد سریال “نیوکمپ”، داستان آن درباره یک خانواده است که با بحران مالی شدیدی روبرو می‌شود. پسر خانواده تصمیم می‌گیرد به شرط‌بندی‌های ورزشی بپردازد تا خانواده‌اش را از بحران نجات دهد. اما رویدادهای غیرمنتظره‌ای باعث می‌شود که آرزوهای او به خطر بیفتد.

سریال “نیوکمپ” به حوادث و حواشی جام جهانی 2014 می‌پردازد و نگاهی کمدی به استفاده مردم از سایت‌های شرط‌بندی در آن زمان دارد.

در بازیگران این سریال نیز هنرپیشگانی مانند حامد آهنگی، بهرام افشاری، بهاره افشاری، اکبر عبدی، حسن معجونی، ایمان صفا، یکتا ناصر، فرزاد فرزین، امیر جعفری و دیگران حضور دارند.

پخش سریال “نیوکمپ” در شبکه نمایش خانگی از اوایل اردیبهشت ماه 1401 آغاز شده و هر هفته در روزهای یکشنبه قسمت جدیدی از آن پخش می‌شود. تغییر نام سریال از “لیونل مسی” به “نیوکمپ” در طول ساخت آن انجام شد.

سریال پیشنهادی: سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره و سریال دادزن

دانلود سریال نیوکمپ (تمام قسمت ها)

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟