دانلود سریال عقرب عاشق

دانلود سریال عقرب عاشق قانونی

قسمت 20 (پایانی) اضافه شد
، ،
مناسب برای بالای 13 سال
60 دقیقه
کارگردان:

داستان سریال

بهداد می میرد. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. او اما مدتی بعد در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب...

درباره سریال

عقرب عاشق سریالی درام، عاشقانه و علمی تخیلی با بازی محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، حسین پاکدل، شقایق فراهانی، رویا جاویدنیا، آتنه فقیه نصیری، علی صلاحی، مهران رنجبر، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی و پارسا صحرایی به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی رضا محقق و کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال عقرب عاشق

سریال “عقرب عاشق”، محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی حسین سهیلی زاده، قرار است با سومین تجربه کارگردانی خود در شبکه نمایش خانگی، بار دیگر وارد این شبکه شود. حسین سهیلی زاده یک کارگردان پرکار و تجربه‌دار است که قبل از این، سریال‌های مانکن و ملکه گدایان را به نمایش خانگی عرضه کرده و با جذب مخاطبان خوبی موفق شده است.

اگر به رزومه کاری حسین سهیلی زاده نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که تجربه‌های هنری او اکثراً مرتبط با تلویزیون است. او به فاصله، دلنوازان و آواری باران اشاره کرده که هنوز هم به دلیل محبوبیت بالایشان در نزد تماشاگران تلویزیون ملی ایران، از شبکه‌های مختلف از جمله آی‌فیلم و تماشا، پخش می‌شوند.

منحصر به فرد بودن حسین سهیلی زاده، عدم تمایل به ساخت فیلم‌های سینمایی است. او بیش از 30 سریال تا کنون کارگردانی کرده است، اما تنها یک فیلم سینمایی در رزومه‌اش آمده است. این امر نشان‌دهنده تمرکز ویژه او بر روی ساخت سریال‌ها و تقدیم هنر خود به تماشاگران در این قالب است.

سریال ایرانی “عقرب عاشق”، جدیدترین ساخته حسین سهیلی زاده، هنوز در مراحل فیلمبرداری خود در تهران قرار دارد. این سریال یک داستان تخیلی و درام را به تصویر می‌کشد که نخستین تجربه کاری او در ژانر علمی تخیلی به حساب می‌آید. هرچند که این کارگردان در زمینه‌ی عاشقانه هم مهارت خاصی دارد و تمام سریال‌های عاشقانه‌اش توانسته در دل مخاطبان ایرانی جای خود را بیابند و این نشان‌دهنده مهارت او در این ژانر است. اکنون او به سراغ یک سبک جدید با درام می‌روید که در نوع خود جالب و جذاب خواهد بود.

محسن چاووشی خواننده تیتراژ سریال عقرب عاشق
محسن چاووشی، که به عنوان مرد شماره یک تیتراژ‌های سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی شناخته می‌شود، به تازگی تیتراژ سریال “خسوف” در شبکه نمایش خانگی را اجرا کرده بود. پس از یک وقفه یک ماهه، حالا می‌خواهد تیتراژ سریال جدید “عقرب عاشق” به کارگردانی حسین سهیلی زاده را اجرا کند. البته، این تیتراژ همراه با موزیک ویدئویی جدید قبل از انتشار سریال منتشر شده است و با توجه به اینکه مراحل فیلمبرداری سریال هنوز به پایان نرسیده است، تیم سازنده “عقرب عاشق” تصمیم گرفته است تیتراژ سریال را قبل از عرضه سریال به تماشاگران عرضه کنند.

دانلود سریال عقرب عاشق

بازیگران سریال عقرب عاشق چه کسانی هستند؟

سریال “عقرب عاشق” با تهیه‌کنندگی رضا محقق و کارگردانی سهیلی زاده، قرار است به زودی و در اواخر تابستان 1401 (معادل حدود ژوئن 2022 تا سپتامبر 2022) وارد شبکه نمایش خانگی شود. در حال حاضر، فیلمبرداری آخرین سکانس‌های این سریال در حال انجام است.

در این سریال، بازیگر نقش اول “عقرب عاشق” توسط محمدرضا فروتن ایفا می‌شود. این دومین همکاری او با کارگردان سهیلی زاده در شبکه نمایش خانگی است، زیرا پیش‌تر نیز در سریال “مانکن” با این کارگردان همکاری کرده بود و توانست بازی‌های خوبی ارائه دهد که به موفقیت‌های خوبی در شبکه نمایش خانگی منجر شد.

با توجه به موفقیت سریال “مانکن” و ارتقاء اعتبار سهیلی زاده به عنوان یک کارگردان موفق، او تصمیم گرفته است که در سریال جدید خود، یعنی “عقرب عاشق” از استعداد بازیگر برجسته دهه 80 سینمای ایران یعنی محمدرضا فروتن استفاده کند. این بازی در سریال “عقرب عاشق” سومین تجربه همکاری او با سهیلی زاده خواهد بود.

با توجه به تجربه‌های موفق قبلی این دو هنرمند و اعتبار کارگردان سهیلی زاده در صنعت تلویزیون، انتظار می‌رود که سریال “عقرب عاشق” نیز توانایی جذب تماشاگران را داشته باشد و موفقیت‌های خوبی را به همراه داشته باشد.

همچنین در کنار محمد رضا فروتن هنرمندان دیگری همچون متین ستوده، رضا هبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌ بر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، (با حضور) آتنه فقیه نصیری و حسین پاکدل، شقایق فراهانی به هنرنمایی پرداخته اند.

موضوع سریال عقرب عاشق چیست؟

با توجه به اینکه اطلاعات کاملی از سریال “عقرب عاشق” هنوز منتشر نشده است و تنها یک خلاصه داستان در دسترس است، من تنها می‌توانم این خلاصه داستان را برای شما تکرار کنم:

“عقرب عاشق” داستان شخصی به نام بهداد را روایت می‌کند که در یک حادثه جان خود را از دست می‌دهد و در سردخانه قرار می‌گیرد. او در این حالت مرگی معلق به سر می‌برد و زندگی‌اش به پایان می‌رسد. اما مدتی بعد، بهداد به طرز عجیبی دوباره زنده می‌شود و در خیابان‌های تهران به دنبال خون می‌گردد، خونی که به عقرب مورد نیازش است…

به علت ناقص بودن اطلاعات، جزئیات دقیق‌تری از داستان این سریال در دسترس نیست. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده کامل این سریال، به عرضه رسمی آن باید منتظر باشید.

زمان انتشار و پخش سریال در شبکه نمایش خانگی

هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ پخش و عرضه این سریال در شبکه نمایش خانگی اعلام نشده است اما با توجه به اینکه سریال عقرب عاشق در حال طی کردن اخرین روز های فیلمبرداری خود در شهر تهران می باشد پیش بینی می شود این سریال در اواخر تابستان یا پاییز 1401 در شبکه نمایش خانگی عرضه شود که بعد از عرضه لینک دانلود در همین پست قرار خواهد گرفت.

سریال پیشنهادی: سریال آمستردام و سریال رهایم کن

این سریال درتاریخ 12 تیرماه 1402 پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز نمود و هر هفته روز های دوشنبه ساعت 20 قسمت جدید مجموعه عقرب عاشق در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر خواهد شد.

دانلود سریال عقرب عاشق

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.