دانلود سریال مرداب

دانلود سریال مرداب

قسمت 20 (پایانی) اضافه شد
،
مناسب برای بالای 13 سال
60 دقیقه
کارگردان:

داستان سریال

آدم‌های كوچيک رد پاشون هم كوچيكه براي همين راحت‌تر پاك ميشه...

درباره سریال

سریال جدید مرداب که جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی به کارگردانی برزو نیک نژاد می باشد بر خلاف دیگر ساخته هایش در شبکه نمایش خانگی که همگی در ژانر کمدی نیز بوده اند اینبار قرار است که نیک نژاد با ژانری متفاوت تر از همیشه که در آن فعالیت داشته است سریال جدید خود را در شبکه نمایش خانگی منتشر نماید.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال مرداب، به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و نویسندگی افشین صادقی و پدرام افشار، در سال 1402 در شبکه نمایش خانگی ایران منتشر شد. این سریال یک درام معمایی است که با روایتی جذاب، توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

داستان سریال مرداب، از جایی آغاز می‌شود که زنی به نام «پری» (پانته‌آ پناهی‌ها) در یک مرداب، جسد یک مرد را پیدا می‌کند. پری، که از این ماجرا شوکه شده است، سعی می‌کند راز این قتل را کشف کند.

در این سریال، شخصیت‌های دیگری نیز وجود دارند که هر کدام نقشی در حل این معما دارند. «سعید» (حامد کمیلی)، «فرهاد» (مجتبی پیرزاده) و «مهشید» (الهام اخوان)، از جمله این شخصیت‌ها هستند.

دانلود سریال مرداب

بازیگران اصلی سریال مرداب عبارتند از:

  • پانته‌آ پناهی‌ها در نقش پری
  • حامد کمیلی در نقش سعید
  • مجتبی پیرزاده در نقش فرهاد
  • الهام اخوان در نقش مهشید
  • شهرام حقیقت‌دوست در نقش امیر
  • ستاره پسیانی در نقش نگار

نقد و بررسی

سریال مرداب، یک سریال معمایی و درام است که با روایتی جذاب، توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. این سریال با بهره‌گیری از بازی‌های خوب بازیگران، توانسته مخاطبان را تا پایان سریال، در تعلیق نگه دارد.

یکی از نقاط قوت سریال مرداب، بازی خوب بازیگران است. پانته‌آ پناهی‌ها، که نقش اصلی سریال را ایفا می‌کند، در این نقش، بازی خوبی ارائه داده است. حامد کمیلی نیز در نقش سعید، یک کارآگاه خصوصی، بازی خوبی ارائه داده است.

از دیگر نقاط قوت سریال مرداب، می‌توان به روایت جذاب آن اشاره کرد. این سریال با بهره‌گیری از تعلیق و گره‌های داستانی، توانسته مخاطبان را تا پایان سریال، در تعلیق نگه دارد.

البته، این سریال بدون ایراد هم نیست. یکی از انتقاداتی که به این سریال وارد شده است، این است که پایان آن چندان قانع‌کننده نیست.

در مجموع، مرداب، یک سریال معمایی و درام است که با روایتی جذاب، می‌تواند برای مخاطبان این ژانر، گزینه مناسبی باشد.

دانلود سریال مرداب

دانلود سریال مرداب

مرداب، یک سریال معمایی و درام است که با روایتی جذاب، توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. این سریال با بهره‌گیری از بازی‌های خوب بازیگران و روایت جذاب، توانسته لحظات هیجان‌انگیز و دلهره‌آوری را برای مخاطبان رقم بزند.

سریال پیشنهادی: سریال پدر گواردیولا و فصل دوم سریال پدرخوانده 2

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.