دانلود فصل دوم سریال پدرخوانده 2

دانلود فصل دوم سریال پدرخوانده 2

قسمت 18 (پایانی) اضافه شد
،
مناسب برای بالای 13 سال
120 دقیقه
کارگردان:

داستان سریال

مافیا‌ها کشتی دزدان دریایی را تصاحب کرده‌اند و جک گنجشکه میان مافیا‌ها و شهروندان سرگردان است!

درباره سریال

برنامه مسابقه ای پدرخوانده محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی سعید ابوطالب که بیشتر با شب های مافیای خود در شبکه نمایش خانگی توانست موفقیت های خوبی در جذب مخاطب به دست آورد. او این مجموعه را در قالب بیش از 5 فصل از یک پلتفرم اینترنتی نیز منتشر نمود که توانست با تبلیغات گسترده، تماشاگر و مخاطب قابل توجه ای را به خود جذب نماید. این اولین مسابقه ساخته شده در شبکه نمایش خانگی بود که توانست موفقیت های بیشماری را به دست آورد.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فصل دوم سریال پدرخوانده 2

برنامه مسابقه‌ای با نام “پدرخوانده”، محصول سال 1401 کشور ایران، به کارگردانی سعید ابوطالب ساخته شد. این برنامه با عنوان “شب های مافیا” در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شد و با تمرکز بر مافیا و جذابیت شب‌ها، توانست تعداد زیادی از مخاطبان را جذب کند. پس از موفقیت‌های خوب حاصل شده، این برنامه در بیش از 5 فصل از یک پلتفرم اینترنتی نیز منتشر شد و با استفاده از تبلیغات گسترده، تماشاگران و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد.

این مجموعه، اولین مسابقه‌ای بود که در شبکه نمایش خانگی ساخته شد و توانست موفقیت‌های بسیاری را به دست آورد. قبل از این برنامه، دو مسابقه با طرح‌های مختلف در شبکه نمایش خانگی منتشر شده بودند، اما هیچ‌کدام نتوانستند مانند “شب های مافیا”، طیف گسترده‌تری از گروه‌های سنی را به خود جذب کنند. ابوطالب با “شب های مافیا” توانست روند تکراری شبکه نمایش خانگی را به طور کامل تغییر دهد.

با این حال، “شب های مافیا” نیز بدون حاشیه نبوده است. در قسمت‌های آخر برنامه، برخی از بازیکنان حاضر در فینال مسابقه به وجود تلقب‌هایی اشاره کردند که باعث شد عوامل برنامه واکنشی نشان ندهند و تنها به قول دادن تغییرات بیشتر در فصل‌های آینده تعهد کردند تا از تقلب بازیکنان جلوگیری شود.

این مسائل باعث شد که پلتفرم اینترنتی، که “شب های مافیا” نیز از آن منتشر می‌شد، تمایلی به ساخت این مجموعه نداشته باشد و ابوطالب تصمیم گرفت نام برنامه را به “پدرخوانده رئالیتی شو خوب” تغییر داده و از یک پلتفرم اینترنتی دیگر این برنامه را منتشر کند.

“پدرخوانده” به عنوان یک رئالیتی‌شو تکامل یافته از “شب های مافیا”، قرار است در اواسط پاییز 1401 در شبکه نمایش خانگی پخش شود.

شخصیت های بازی پدرخوانده چه کسانی هستند؟

افراد حاضر در این بازی چه کسانی هستند؟

گروه مافیا: پدرخوانده، ماتادور، ساول گودمن

شهروندان: کنستانتین، لئون حرفه‌ای، همشهری کین،دکتر واتسون

نقش مستقل: نوستراداموس

دانلود فصل دوم سریال پدرخوانده 2

نحوه بازی پدرخوانده

از آغاز هر روز گرداننده به اختیار خود به بازیکنان نوبت میدهد تا حداکثر یک دقیقه به گفتگو بپردازند. هرکس میتواند نیمی از زمان خود را در قالب چالش به یکی دیگر از بازیکنان اختصاص دهد تا به جای اون صحبت کند. هرکس تنها یکبار میتواند چالش بگیرد روزها همه نقش شهروند را بازی میکنند و در فرایند اتهام زنی دفاع و رای گیری تلاش میکنند اعضای تیم مافیا را کشف و با اکثریت آرا از شهر خارج کنند. در زمان گفتگو بازیکنان دیگر در سکوت کامل میتوانند با علامت دست تائید یا عدم تائید خود را نشان دهند.

در گفتگو هرکس میتواند دیگران را به مافیا بودن متهم کند یا به شهروند بودن اتهام را از آنان سلب کند اما هیچ کس حق ندارد به نقش و تواناییهای شب خود به. مستقيم اشاره کند و یا درباره نقش خود بلوف بزند اطلاق به نقشها و اتفاقات شب ممنوع است و تنها اشاره به هر روز پس از گفتگو با رای گیری مرحله اول بازیکنانی که بیشترین رای اتهام نصف) – گرد به سمت پایین را دریافت کرده اند به دفاع میروند و از خود در برابر اتهامات دفاع میکنند.

با رای گیری مرحله دوم که در روز و در برابر انظار همه بازیکنان اجرا میگردد با اکثریت نسبی فردی که بیشترین رای را آورده از شهر اخراج میشود. اگر تنها یک نفر به دفاع ،برسد با اکثریت نسبی آرا خارج خواهد شد. اما اگر دو نفر و بیشتر به دفاع بیایند تعداد بیشتری رای بیاورد از بازی خارج میشود مگر همه آنان صفر رای بیاورند؛ در بازی خواهند نشست.

اگر تعداد رای دور دوم دو نفر یکسان و بیشتر از صفر باشد. قرعه مرگ بازیکن اخراجی را تعیین میکند تعداد رای دادن به افراد حتی در دور دوم آزاد است. افرادی که در دفاع هستند نیز میتوانند رای بدهند زمان دفاع محدودیتی ندارد.

در این بازی بازیکنان اخراجی همچنان در جریان بازی بوده و از بازی خارج نمیشوند توانایی هایشان را با خود بهمراه دارند و ممکن است توسط کنستانتین به جریان بازی بازگردند مگر بازیکنانی که نقششان افشا شده باشد!

در پایان رای گیری هر روز بازیکن اخراجی از بین پنج کارت حرکت اخر یک کارت را به طور تصادفی انتخاب میکند. بازیکنی که رای خروج آورده است امکان صحبت ( وصیت ) ندارد و تنها باید به کارت حرکت اخر خود اکتفا کند کارتهای حرکت آخر باید اجرا شوند. ( اکت اجباریست )

در ابتدای هر روز گرداننده برای استعلام نقش های خارج از بازی رای گیری میکند این رای گیری برای استعلام فقط 2 بار در کل بازی ممکن است با نظر اکثریت بازیکنان گرداننده فقط ساید بازیکنان اخراجی را اعلام میکند – استعلام نوستراداموس مستقل خواهد بود.

دوئل در این بازی دوئل توسط ۲ نفر در دفاع اجرا میشود. به این صورت که اگر دو نفر یا بیشتر به رای گیری دور دوم راه پیدا کرده باشند میتوانند به جای دفاع از خود به مدت سه دقیقه به صورت پرسش و پاسخهای ۳۰ ثانیه ای یکدیگر را به چالش بکشند به امید انکه شهروندان از میان آنان مافیا را پیدا کند.

سرشماری تعداد بازیکنان باقیمانده در بازی در ابتدای روز انجام میشود.

یعنی اگر در پایان رای گیری و خروج بازیکنی تعداد شهروندان و مافیاها برابر شود بازی ادامه پیدا کرده و شب را میگذرانند زیرا اتفاقات شب بسیار تاثیر گذار خواهد بود. صبح گرداننده در صورت برد مافیاها و یا شهروندان بازی را پایان میدهد.

شرط برد تیم مافیا برابر بودن آنان با مابقی بازیکنان است یعنی مافیاها در بازی باید دقیقا نیمی از بازیکنان داخل بازی را تشکیل دهند.

تاریخ پخش فصل دوم پدرخوانده

استقبال پرشور مردم از برنامه “پدرخوانده” باعث شده تا تدارک‌گاهی برای ساخت فصل دوم این مسابقه برگزار شود. بر اساس خبرهای به دست آمده، قرار است فصل دوم “پدرخوانده” بازیکنان پرستاره‌تر و با تجربه‌تری را جذب کند. این بازیکنان احتمالاً ستاره‌های برنامه‌های دیگر و پلیرهای با تجربه‌تری نسبت به فصل اول خواهند بود.

علاوه بر این، بر اساس درخواست‌های فراوان طرفداران این سریال، حامد آهنگی نیز قرار است در فصل جدید حضور داشته باشد. این حضور ممکن است نقشی مهم و تأثیرگذار در مسابقه داشته باشد و بازیکنان و تماشاگران را به خود جلب کند.

سریال پیشنهادی: سریال خائن کشی و فصل دوم سریال زخم کاری 2: بازگشت

به نظر می‌رسد که فصل دوم “پدرخوانده” با اضافه کردن بازیکنان پرستاره‌تر و تجربه‌دیده‌تر، همچنین حضور حامد آهنگی، تجربه‌ی بیشتر و هیجان‌انگیزتری را برای تماشاگران به ارمغان خواهد آورد.

دانلود فصل دوم سریال پدرخوانده 2

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟