دانلود سریال گناه فرشته

دانلود سریال گناه فرشته قانونی

قسمت 18(پایانی) اضافه شد
،
مناسب برای بالای 13 سال
60 دقیقه
کارگردان:

داستان سریال

آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه اس رو می سوزونه، چیزی موندنی باشه می مونه!

درباره سریال

سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، مهدی سلطانی، دیبا زاهدی و نفس بازغی به هنرمندی پرداخته‌اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال گناه فرشته: یک درام جنایی با چاشنی عشق

سریال گناه فرشته به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا، از ابتدای دی ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلیمو پخش هفتگی خود را آغاز کرده است. این مجموعه اولین تجربهٔ کارگردانی حامد عنقا پس از تولید چندین سریال در مقام تهیه‌کننده است.

داستان سریال داستان فرشته (پردیس پورعابدینی) را روایت می‌کند که ظاهراً به جرم قتل در آستانهٔ اجرای حکم اعدام قرار دارد. فرشته که در خانهٔ یک خانوادهٔ ثروتمند کار می‌کند، یک شب هنگام بازگشت به خانه متوجه سروصداهایی می‌شود و بعد با جنازه‌ٔ خونین مرد خانواده به اسم عشیری مواجه می‌شود. قاتل او را بیهوش می‌کند و چاقویی را که با آن عشیری را به قتل رسانده، در دست فرشته می‌گذارد. بدین‌ترتیب همهٔ مدارک علیه فرشته است و پدرش (فرید سجادی حسینی) که از بی‌گناهی دخترش با خبر است، تلاش می‌کند از یک وکیل حرفه‌ای کمک بگیرد. در ادامه مشخص می‌شود که عشیری ۱۵ سال قبل در قتل مادر آن وکیل به نام حامد تهرانی (شهاب حسینی) نقش داشته است.

دانلود سریال گناه فرشته

حامد تهرانی که اکنون یک وکیل موفق است، با قبول این پرونده، وارد ماجرایی پیچیده و پراتفاقی می‌شود که او را مجبور می‌کند با گذشتهٔ خود روبرو شود. او در این مسیر با فرشته آشنا می‌شود و به تدریج به او علاقه‌مند می‌شود. این علاقهٔ دو طرفه، شرایط را برای حامد دشوارتر می‌کند، زیرا او می‌داند که فرشته متهم به قتل است.

گناه فرشته یک درام جنایی با چاشنی عشق است که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این سریال با بازی‌های خوب بازیگران، کارگردانی روان و قصه‌ای جذاب، توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند.

بازیگران

شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، پردیس پورعابدینی، بهروز رضوی، فرید سجادی حسینی، آشا محرابی، دیبا زاهدی، جمشید گرگین، سید مهرداد ضیایی، جعفر دهقان، فخرالدین صدیق شریف، سام کبودوند و نفس بازغی از جمله بازیگران این سریال هستند.

دانلود سریال گناه فرشته

دانلود سریال گناه فرشته

گناه فرشته یک سریال خوب و قابل قبول است که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این سریال با بازی‌های خوب بازیگران، کارگردانی روان و قصه‌ای جذاب، توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند.

یکی از نقاط قوت سریال، بازی‌های خوب بازیگران است. شهاب حسینی و امیر آقایی در نقش‌های حامد تهرانی و امیر عشیری، بازی‌های قابل قبولی را ارائه داده‌اند. همچنین بازی پردیس پورعابدینی در نقش فرشته، یکی از نقاط قوت سریال است.

دیگر نقطه قوت سریال، کارگردانی روان و قصه‌ای جذاب است. حامد عنقا توانسته با کارگردانی روان و قصه‌ای جذاب، مخاطب را تا پایان سریال با خود همراه کند.

البته سریال نقاط ضعفی نیز دارد. یکی از نقاط ضعف سریال، سرعت کند پیشروی آن است. سریال در برخی قسمت‌ها، سرعت کندی دارد و این می‌تواند برای برخی مخاطبان خسته‌کننده باشد.

در مجموع، گناه فرشته یک سریال خوب و قابل قبول است که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این سریال با بازی‌های خوب بازیگران، کارگردانی روان و قصه‌ای جذاب، توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند.

سریال پیشنهادی: دانلود سریال شریک جرم و فصل دوم سریال ناتو

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟