دانلود فیلم تورقوزآباد

دانلود فیلم تورقوزآباد قانونی

،
مناسب برای بالای 13 سال
93 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

فیلم تورقوزآباد ، درباره ی میلاد یک دانشجوی رشته ی کشاورزی است که در مصاحبه ای خود را به عنوان دانشمند هسته‌ای معرفی میکند و همین باعث شروع دردسرهایی برایش میشود...

درباره فیلم

فیلمی در ژانر کمدی ، خانوادگی , درام محصول سال 1398 کشور ایران است. این فیلم به کارگردانی علی شاه حاتمی، تهیه کنندگی جلیل شعبانی و نویسندگی علی شاه‌ حاتمی است. در این فیلم بازیگرانی چون نیما شعبان‌نژاد، هومن حاجی عبداللهی، آناهیتا درگاهی، سیما تیرانداز، محمد بحرانی، مجید مظفری، مجید پتکی، فیروز سلیمانی و... به ایفای نقش پرداخته اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود فیلم تورقوزآباد

فیلم سینمایی تورقوزآباد محصول سال 1398 کشور ایران به کارگردانی علی شاه‌حاتمی و نویسندگی داستان و فیلمنامه مصطفی زندی، امیر برادران و پیمان جزینی که به صورت مشترکا نگارش فلیمنامه فیلم جدید علی شاه حاتمی به نام تورقوزآباد را بر عهده داشته اند. این فیلم سینمایی نیز سیزدهمین تجربه کارگردانی شاه حاتمی در سینمای ایران نیز می باشد که اولین فیلم او نیز به سال 1367 باز میگردد که گودال را کارگردانی کرده بود حال پس از ساخت 12 فیلم سینمایی شاه حاتمی با ساخت و کارگردانی تورقوزآباد سیزدهمین تجربه کارگردانی خود در سینمای ایران را پشت سر میگذارد از نکات قابل توجه در مورد ساخته های این کارگردان میشود به نویسندگی فیلمنامه تمامی ساخته هایش اشاره کرد که در تمامی 13 ساخته خود، در نگارش فیلمنامه نیز حضور داشته است.

علی شاه حاتمی علاوه بر سینما در تلویزیون ایران نیز فعالیت های بیشماری نیز داشته است و سریال های موفقی را کارگردانی کرده اند که هنوز هم بعد از سال ها هنوز با توجه به محبوبیت بیشمار نزد تماشاگران از شبکه های مختلف سیما بازپخش میشود که از مهمترین آنها میشود به سریال خوش رکاب اشاره کرد که شاه حاتمی در سال 1381 کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته است.نیمی از ساخته های این کارگردان در ژانر کمدی بوده است که این ژانر در فیلم و سریال های او به وفور تکرار شده است و او با ژانر کمدی آشنایی کامل داشته و مخاطب خود را به خوبی میشناسد و این را میشود از ساخته های او متوجه گردید که هنوز هم بعد از گذشت سال ها ساخته های او برای تماشاگر جذابیت داشته و مورد استقبال قرار میگیرد.

دانلود فیلم ایرانی تورقوزآباد که جدیدترین ساخته شاه حاتمی نیز می باشد همانند دیگر ساخته هایش در ژانر کمدی بوده و به یک داستان سیاسی از نگاه کمدی داستان خود را پیش میبرد. شاید کسی تا سال 1397 نام تورقوزآباد را در ایران نمیشناخت تا اینکه در روز 27 سپتامبر سال 2018 میلادی (5 مهر 1397) نام این منطقه در صدر اخبار جهان قرار گرفت. بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با نمایش تصویری که مدعی شد ساختمانی در کوچه ماهر در تورقوزآباد است، این ادعا را مطرح کرد که ایران تأسیسات سرّی خود را در این منطقه نگهداری می‌کند.

حال تورقوزآباد بعد از این ادعا دست مایه طنز در بسیاری از سریال و فیلم های ایرانی نیز شده است که پیش تر در سریال نون خ سعید آقاخانی این به موضوع پرداخته شده است و حال یک فیلم سینمایی با این موضوع ساخته شده است که علی شاه حاتمی کارگردانی و جلیل شعبانی تهیه کنندگی  این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته است.

فیلم پیشنهادی: دانلود فیلم شب طلایی

بازیگران فیلم تورقوزآباد

در فیلم ایرانی تورقوزآباد هنرپیشگانی چون نیما شعبان‌نژاد، آناهیتا درگاهی، هومن حاجی عبداللهی، محمد بحرانی، مجید مظفری، سیما تیرانداز، مجید پتکی، فیروز سلیمانی، آرمین توپچی نقش های اصلی را نیز ایفا می کنند.

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟