دانلود فیلم شب طلایی

دانلود فیلم شب طلایی قانونی

،
مناسب برای بالای 13 سال
103 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

در خانه مادربزرگ همه خانواده دور هم جمع شده‌اند تا جشن تولدی برای مادربزرگ بگیرند. همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه داماد خانواده که به دلیل سفر در این مهمانی حضور نداشته سر زده می‌رسد و شمش طلایش را می‌خواهد که چندین وقت پیش به امانت در خانه مادربزرگ گذاشته بود. آن‌ها با یک گشتن ساده متوجه نبود شمش طلا می‌شوند. این ماجرا آغازگر تنشی بزرگ در بین اعضای خانواده است. تمام افرادی که حضور دارند انگیزه‌هایی برای برداشتن شمش طلا دارند و به مرور بحران پیچیده‌تر می‌شود و…

درباره فیلم

فیلم سینمایی شب طلایی محصول سال 1400 کشور ایران به نویسندگی و کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا، و تهیه کنندگی ابراهیم حاتمی کیا، این فیلم اولین تجربه کارگردانی یوسف حاتمی کیا، فرزند ابراهیم حاتمی کیا می باشد.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود فیلم شب طلایی

فیلم سینمایی شب طلایی محصول سال 1400 کشور ایران به نویسندگی و کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا، و تهیه کنندگی ابراهیم حاتمی کیا، این فیلم اولین تجربه کارگردانی یوسف حاتمی کیا، فرزند ابراهیم حاتمی کیا می باشد او پیش از این نیز فیلم های کوتاه و مستند های دیگری را کارگردانی کرده است و اما در سال 1400 با کمک پدر خود اولین فیلم بلند سینمایی خود را با عنوان شب طلایی که نویسندگی آن را خود یوسف حاتمی کیا بر عهده دارد به نمایش درآورد.

فیلم شب طلایی برای اولین بار در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، و توانست در دو بخش از جمله بهترین صدا گذاری نامزد دریافت جایزه گردد اما موفق به دریافت آن نیز نشد، ابراهیم حاتمی کیا که مدت هاست فیلم سینمایی جدیدری را کارگردانی نکرده است و این روزها در حال تدارک جهت تهیه کنندگی دومین فیلم بلند سینمایی فرزند خود نیز می باشد. البته همیشه فیلم های ساخته شده او با حواشی و خاص خود همراه بوده است و همکاری ها او با برخی سازمان های دولتی برای او حواشی متعددی را ایجاد کرده است اما در فیلم جدید یوسف حاتمی کیا که یک داستان درام را روایت، حواشی خاصی را گریبانگیر او نکرده است.

فیلم ایرانی شب طلایی در تاریخ 26 مرداد 1401 پس از 6 ماه از اولین اکران خود در جشنواره فیلم فجر در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمد و توانست پس از نزدیک به 7 هفته اکران در سینماهای سراسر کشور به فروش 231 میلیون تومانی نیز دست یابد، که البته اکران فیلم های مطرحی چون فیلم تی تی، فیلم علفزار، فیلم ابلق، فیلم دوزیست همزمان با فیلم شب طلایی به تهیه کنندگی ابراهیم حاتمی کیا باعث شد که این فیلم گیشه را به فیلم های مطرح دیگر واگذار نماید و نتواند در گیشه فروش قابل توجه ای را نیز به دست آورد.چرا که فیلم های ذکر شده که همگی در ژانر درام می باشند توانستند در تابستان 1401 فروش قابل توجهی را در ژانر درام به دست آورند و هر کدام تبدیل به پرفروش ترین فیلم ها در سبک درام در چند سال اخیر شوند.

حاتمی کیا در فیلم جدید خود سعی کرده است از بازیگران نام آشنای دهه 70 و 80 در فیلم خود استفاده نماید و بیش از نیمی از بازیگران این فیلم را هنرپیشگان مطرح و پرکار دهه های گذشته تشکیل می دهند که امروز به واسطه تغییر سبک در سینمای ایران حضور آنها بسیار کمرنگ تر از همیشه شده است، در این فیلم هنرپیشگانی چون حسن معجونی، مریم سعادت، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مسعود کرامتی، سوگل خلیق، علی باقری و سینا رازانی به هنرنمایی پرده اند.

فیلم پیشنهادی: دانلود فیلم بی رویا

تاریخ پخش و اکران فیلم شب طلایی

فیلم سینمایی شب طلایی اکران خود را از تاریخ 26 مرداد ماه 1401 در سینماهای سراسر کشور آغاز نمود و قرار است که 15 هفته در سینماهای سراسر کشور اکران آن نیز ادامه یابد و با گذشت بیش از 7 هفته از اکران فیلم سینمایی جزو قعر نشینان جدول فروش سینمای ایران می باشد.

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟