دانلود رایگان فیلم نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا

دانلود رایگان فیلم نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا قانونی

،
مناسب برای بالای 13 سال
90 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

ارژنگ و رویا بالاخره پس از سالها با یکدیگر ازدواج کرده اند و در حال رانندگی برای رسیدن به محل برگزاری مراسم ازدواجشان در شمال می باشند. آنها در طول مسیر خاطرات گذشته خود را مرور می کنند اما…

درباره فیلم

فیلم نهنگ عنبر 2 سلکشن رویا ، فیلمی در ژانر کمدی ، درام است به کارگردانی و تهیه کنندگی سامان مقدم محصول سال 1396 ایران است. فیلم نهنگ عنبر 2 ادامه بخش اول این فیلم است که یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما ایران شد. حضور رضا عطاران و مهناز افشار دو خوش چهره سینما دلیلی بر پرفروش بودن این اثر داشت.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود رایگان فیلم نهنگ عنبر ۲ سلکشن رویا به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی سامان مقدم ساختهٔ سال ۱۳۹۵ است. این فیلم دنبالهٔ فیلم نهنگ عنبر (۱۳۸۷) است و داستان زندگی ارژنگ صنوبر و رویا پس از ۴۰ سال انتظار را روایت می‌کند.

داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که ارژنگ صنوبر (با بازی رضا عطاران) و رویا (با بازی مهناز افشار) پس از ۴۰ سال انتظار، بالاخره با یکدیگر ازدواج می‌کنند. آنها در حال رانندگی برای رسیدن به محل برگزاری مراسم ازدواجشان در شمال می باشند. آنها در طول مسیر خاطرات گذشته خود را مرور می کنند اما…

در مسیر، ارژنگ و رویا با اتفاقات مختلفی روبرو می‌شوند. آنها با دوستان و آشنایان قدیمی خود ملاقات می‌کنند و خاطرات گذشته را زنده می‌کنند. آنها همچنین با مشکلات و چالش‌های جدیدی مواجه می‌شوند که باید بر آنها غلبه کنند.

در نهایت، ارژنگ و رویا با کمک یکدیگر، بر مشکلات غلبه می‌کنند و به زندگی مشترک خود ادامه می‌دهند.

فیلم نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و در اکران خود با فروش بیش از ۲۰ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد. این فیلم همچنین در جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۶ نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه شد.

نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا یک فیلم کمدی عاشقانه است که با بهره‌گیری از موقعیت‌های طنز و عاشقانه، به روایت داستانی از زندگی یک زوج ایرانی می‌پردازد. این فیلم با وجود انتقاداتی که به آن وارد شده است، به دلیل استفاده از زبان طنز و جذابیت‌های بصری، توانست به موفقیتی تجاری دست یابد.

از جمله بازیگران فیلم نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا می‌توان به رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی، علی قربان زاده، شهلا ریاحی، کتایون امیر ابراهیمی، محسن قاضی مرادی، احمدرضا اسعدی، اسدالله یکتا، مهدی فقیه، و بهاره رهنما اشاره کرد.

در ادامه به برخی از نکات قابل توجه فیلم نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از زبان طنز در روایت داستان: یکی از نقاط قوت فیلم نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا، استفاده از زبان طنز در روایت داستان است. فیلم با بهره‌گیری از موقعیت‌های طنز، توانسته است مخاطبان را با خود همراه کند.
  • روایت داستانی از زندگی یک زوج ایرانی: فیلم نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا با وجود اینکه یک فیلم کمدی است، اما به روایت داستانی از زندگی یک زوج ایرانی نیز می‌پردازد. این فیلم به برخی از مسائل و مشکلاتی که زوج‌های ایرانی با آن مواجه هستند، می‌پردازد.
  • بازی‌های خوب بازیگران: بازیگران فیلم نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا به‌خوبی در نقش‌های خود ظاهر شده‌اند. بازی رضا عطاران و مهناز افشار در نقش‌های ارژنگ و رویا، یکی از نقاط قوت فیلم است.

در مجموع، فیلم نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا یک فیلم کمدی عاشقانه است که با بهره‌گیری از موقعیت‌های طنز و عاشقانه، به روایت داستانی از زندگی یک زوج ایرانی می‌پردازد. این فیلم با وجود انتقاداتی که به آن وارد شده است، به دلیل استفاده از زبان طنز و جذابیت‌های بصری، توانست به موفقیتی تجاری دست یابد.

فیلم های پیشنهادی: دانلود رایگان فیلم تگزاس 1 و دانلود فیلم دوزیست

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟