دانلود فیلم فسیل

دانلود فیلم فسیل

،
مناسب برای بالای 15 سال
100 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

فسیل داستان سه دوست را در پیش از انقلاب ایران روایت می‌کند که عضو یک گروه موسیقی‌ اند و برای کسب شهرت تلاش می‌کنند.

درباره فیلم

فیلم فسیل به کارگردانی کریم امینی در سال 1399 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا، الناز حبیبی، الهه حصاری، بابک کریمی، سیدجواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، امید روحانی، علیرضا استادی، قاسم زارع، خشایار راد و سمانه منیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم فسیل محصول سال 1399 کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی کریم امینی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان، این فیلم ششمین تجربه کارگردانی کریم امینی در زمینه تولید و ساخت یک اثر سینمایی می باشد او پیش از این نیز فیلم های دیگری همچون قدغن، تکخال،گربه سیاه و … را کارگردانی کرده است که در تمامی ساخته هایش بازیگران مطرح سینما و تلویزیون نیز حضور داشته اند و حال پس از کسب تجربه پس از ساخت 5 فیلم سینمایی جدیدترین فیلم خود را با عنوان فسیل که همانند دو ساخته آخرش در ژانر کمدی نیز بوده روانه سینما نموده است.

فیلم فسیل با دیگر ساخته های کریم امینی کمی متفاوت تر می باشد چرا که قرار است به دهه های قبل انقلاب در ایران بازگردد و یک داستان کمدی و خنده دار را از 40 سال پیش نیز روایت کند.در کنار کریم امینی سید ابراهیم عامریانی نیز حضور دارد که خود او سابقه درخشانی در ساخت فیلم های کمدی و پرفروش سینما ایران داشته و اینبار کریم امینی را در فیلم جدیدش همراهی می نماید. نویسندگی و نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی فسیل نیز بر عهده خود کریم امینی نیز بوده است.

در فیلم ایرانی فسل هنرپیشگان مطرح سینمای ایران نیز حضور دارند که از مهمترین آنها میشود به بهرام افشاری و غلامرضا نیکخواه اشاره کرد که این دو در کنار هم یکی از پر کارترین بازیگران سال 1401 نیز به شمار می روند. غلامرضا نیکخواه که این روزها در تمامی فیلم و برنامه های کمدی سینما و شبکه نمایش خانگی حضور دارد انبار قرار است که در یک فیلم کمدی دیگر به ایفای نقش بپردازد. از طرف دیگر بهرام افشاری در 1401 یکی از پرکارترین بازیگران سینما بود که توانست با فیلم و سریال های خود که اکثرا آنها در ژانر کمدی نیز بوده اند نام خود را به عنوان بازیگر پرکار 1401 در سینمای ایران ثبت نماید.

دانلود فیلم فسیل

در کنار بهرام افشاری و غلامرضا نیکخواه هنرپیشگان دیگری همچون بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، بابک کریمی، سید جواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، سمانه منیری، امید روحانی، علیرضا استادی، قاسم زارع، خشایار راد، مجید شهریاری و… در فیلم جدید کریم امینی به نام فسیل ایفای نقش کرده اند.

سید ابراهیم عامریان که با دو فیلم سینمایی خود به نام های انفرادی و دینامیت توانست رکورد پرفروش ترین فیلم سینمایی ایران در 1401 را نیز به دست آورد حال باید دید با فیلم جدیدش که فسل نام دارد بازهم میتواند یک رکورد جدید را برای روزمه کاری خود به ثبت رساند یا خیر باید منتظر ماند.

فیلم های پیشنهادی: دانلود رایگان فیلم مطرب و دانلود رایگان فیلم عروسی مردم و دانلود فیلم جنگل پرتقال

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟