دانلود سریال فوفو مسافری از کامادو

دانلود سریال فوفو مسافری از کامادو قانونی

قسمت 15 اضافه شد
، ، ،
بدون محدودیت سنی
60 دقیقه
کارگردان:

داستان سریال

داستان از جایی شروع می‌شود که موجود عجیب و بامزه‌ای به نام فوفو توسط نیروهای پلید پادشاه میتامیتا، از سیاره خودش دزدیده می‌شود. فوفو که هنگام انتقال به میتا میتا، از سفینه به بیرون پرتاب شده، به زمین سقوط می‌کند و از دودکش شومینه خانه‌ای سر در می‌آورد. این آغاز ماجراهای فوفو و آرزوهای عجیب بچه‌ها روی کره زمین است.

درباره سریال

سریال فوفو مسافری از کامادو داستان روایتگر ورود فوفو به خانه دکتر قلاقورچه می باشد که پس از ورود به این خانه باعث میشود که ساکنین آپارتمان دچار مشکلات جالبی می شوند...

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال فوفو مسافری از کامادو

سریال “فوفو مسافری از کامادو” محصول سال 1401 کشور ایران است و به کارگردانی میثم معراجی تولید شده است. این سریال، اولین تجربه کارگردانی میثم معراجی همچنین در شبکه نمایش خانگی و دیگر کارهای سینمایی او می‌باشد. تا کنون هیچگونه فیلم یا سریالی را به عنوان کارگردان اجرا نکرده و بیشتر در کارهای سینمایی به عنوان مدیر تبلیغات حضور داشته است. آخرین حضور او در سینما به فیلم سینمایی “بازیووو بازمیگردد” مربوط می‌شود که نیز در ژانر کودک و نوجوان به نمایش درآمد.

اما حالا میثم معراجی پس از حضورهای متفاوت در سینما به عنوان مدیر تبلیغات فیلم‌های سینمایی، تصمیم به ساخت یک سریال وارد شبکه نمایش خانگی کرده و اولین تجربه کارگردانی خود را به انجام می‌رساند. نویسندگی و نگارش فیلمنامه این سریال نیز به عهده سلمان خورشیدی بوده که آخرین تجربه نویسندگی او نیز به یک فیلم سینمایی به نام “بازیووو بازمیگردد” بوده است که در ژانر کودک و نوجوان تولید شده بود و معراجی نیز به عنوان مدیر تبلیغات در آن حضور داشته است. این هنرمندان که قبلاً با یکدیگر در “بازیووو بازمیگردد” همکاری کرده بودند، تصمیم گرفته‌اند اینبار یک سریال را ویژه شبکه نمایش خانگی نیز تولید کنند.

دانلود سریال فوفو مسافری از کامادو

سریال “فوفو مسافری از کامادو” از اواخر اردیبهشت 1401 آغاز به پیش تولید کرده و پس از انتخاب بازیگران و خواندن فیلمنامه، فیلمبرداری آن در خرداد ماه 1402 آغاز شده است. این سریال که اولین سریال رئال انیمیشن ویژه شبکه نمایش خانگی است، در ژانر کودک و نوجوان قرار دارد و با استفاده از تکنیک رئال انیمیشن 3D و جلوه‌های ویژه تصویری تولید می‌شود.

قطعاً با این تکنیک‌های ویژه و استفاده از رئال انیمیشن 3D، این سریال می‌تواند تحولی جدید را در ژانر کودک و نوجوان به ارمغان بیاورد. با این حال، همانند هر سریال و فیلم دیگر، موفقیت آن به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله موارد تأثیرگذار در موفقیت این سریال می‌توان به فیلمنامه و شخصیت‌پردازی آن اشاره کرد.

همچنین، این سریال برخلاف برخی سریال‌های کودک و نوجوان قبلی که به دلیل ضعف فیلمنامه و شخصیت‌پردازی نتوانسته به خوبی مورد استقبال قرار بگیرند، با تکنیک رئال انیمیشن 3D و جلوه‌های ویژه تصویری می‌تواند جذابیت و تمایز خاصی داشته باشد که احتمال موفقیت بیشتری را به دنبال دارد.

به هر حال، موفقیت یا عدم موفقیت این سریال نیازمند ارائه و پخش آن و همچنین واکنش‌ها و نظرات تماشاگران است. باید صبر کرد تا این سریال به پخش برسد و نظرات افراد به آن رسیدگی شود تا بتوان نتیجه‌گیری دقیق‌تری انجام داد.

داستان فوفو مسافری از کامادو در مورد چیست؟
در یک روز عادی که همگی ساکنان یک ساختمان در حال سپری کردن زندگی روزمره خود می باشند که ناگهان یک موجود عجیب به نام فوفو به طرز عجیبی وارد خانه یک دکتر به نام دکتر قلاقورچه می شود و این ورود باعث میشود که زندگی ساکنان آن آپارتمان را تحت تاثیر نیز قرار دهد.

بازیگران فوفو مسافری از کامادو چه کسانی هستند؟
در سریال جدید میثم معراجی سعی شده است که از هنرپیشگان مطرح سینما نیز استفاده شود که پیش از این نیز در ژانر کودک و نوجوان نیز فعالیت های متعددی را نیز انجام داده باشند و با این سبک آشنایی کامل را داشته و برای مخاطب نیز جذابیت داشته باشند. با توجه به اینکه این سریال هنوز در حال انتخاب بازیگر می باشد تا کنون اسامی برخی بازیگران این مجموعه نیز منتشر گردیده است که نام های آنها عبارت است از:

جواد رضویان، الیکا عبدالزاقی، بهراد خرازی، پاشا جمالی، رضا شفیعی جم، السا فیروزآذر، مجید افشاری، ستاره حسینی، سارا مغربی، مهراد دادخواه، فربد عشقی، ویهان معراجی و …

سریال فوفو مسافری از کامادو چند قسمت است؟
این سریال که محصول شبکه نمایش خانگی نیز می باشد و قرار است در پلتفرم های آنلاین نیز منتشر گردد شامل 15 قسمت می باشد که قرار است در پانزده هفته در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر گردد. البته هنوز تعداد قسمت های سریال نیز تایید نشده است و امکان دارد این تعداد در تدوین کم یا زیاد تر شود اما طبق اعلام قبلی این سریال نیز شامل 15 قسمت خواهد بود.

سریال پیشنهادی: برنامه و مسابقه صداتو و برنامه تی ان تی TNT

تاریخ پخش و انتشار
سریال فوفو مسافری از کامادو که اولین سریال رئال انیمیشن شبکه نمایش خانگی نیز می باشد که قرار است در تیرماه 1402 در شبکه نمایش خانگی منتشر گردد.این سریال در تاریخ 13 تیرماه 1402 پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز خواهد نمود و هر هفته روزها سه شنبه ساعت 8 صبح قسمت جدیدی از آن به انتشار خواهد رسید.

دانلود سریال فوفو مسافری از کامادو

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟