دانلود فیلم کوزوو

دانلود فیلم کوزوو قانونی

،
مناسب برای بالای 13 سال
90 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

در فیلم کوزوو ،معدنچیا میگن: هرچی بیشتر دنبال الماس بگردی، کمتر پیداش می‌کنی. به عقیده اونا، الماسه که آدمشو پیدا می‌کنه. اونه که تصمیم می‌گیره دست کی بیوفته و رو انگشت کی بشینه…

درباره فیلم

فیلم سینمایی کوزوو محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه میثم هاشمی‌طبا، این فیلم سینمایی در تاریخ 20 مرداد 1401 در سینماهای سراسر کشور به اکران عمومی رسید.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود فیلم کوزوو

فیلم سینمایی کوزوو محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه میثم هاشمی‌طبا، این فیلم سینمایی در تاریخ 20 مرداد 1401 در سینماهای سراسر کشور به اکران عمومی رسید و در مجموع توانست در گیشه سینماهای ایران به فروش 428 میلیون تومانی نیز دست یابد البته این فیلم در سانس های کمتری نسبت به سایر رقبای خود به اکران درامد و محدودیت سینماها و سانس های اکران باعث شد تا فیلم سینمایی کوزوو در نهایت فروش 428 میلیون تومانی را گیشه نیز به دست آورد و با حضور رقبای قدرتمندی همچون انفرادی، بخارست و سایر فیلم ها با 2 ماه اکران از گیشه کنار رفت.

با وجود اینکه در فیلم ایرانی کوزوو هنرپیشگان مطرح سینما و تلویزیون نیز به هنرنمایی پرداخته بودند اما با وجود حتی ستارگان مطرح سینما و تلویزیون بازهم نتوانست تماشاگران زیادی را به سمت خود کشانده و فروش خود را در گیشه افزایش دهد سرانجام مجددا در تاریخ 27 اسفند ماه 1401 به صورت خیلی محدود به اکران آنلاین درآمد تا شاید بتواند فروش خود را افزایش دهد و سر انجام در تاریخ 8 فروردین ماه 1402 در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

فیلم های پیشنهادی: دانلود فیلم بخارست و دانلود فیلم شب طلایی

دانلود فیلم سینمایی کوزوو دومین تجربه کارگردانی میثم هاشمی‌طبا در سینمای ایران نیز می باشد که در هر دو ساخته خود کورش تهامی نیز به عنوان بازیگر نقش اول فیلم نیز حضور داشته است اولین فیلم این کارگردان نفس های آرام نیز نام داشت که در آن فیلم نیز تهامی همانند فیلم سینمایی کوزوو نقش بازیگر نقش اول آن را نیز ایفا می نمود.

در این فیلم علاوه بر کوروش تهامی هنرپیشگان دیگیری همچون فرهاد آئیش، روشنک گرامی، حمید ابراهیمی، هومن شاهی، سیاوش چراغی پور، مریم سعادت، بهرام ابراهیمی، بیوک میرزایی، امید روحانی، بهاره کیان افشار، گوهر خیراندیش، بهناز جعفری نیز هنرنمایی کرده اند.

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟