دانلود قسمت 2 فصل سوم سریال پدرخوانده 3

دانلود قسمت 2 فصل سوم سریال پدرخوانده 3

قسمت 2 فصل سوم اضافه شد
مناسب برای بالای 13 سال
120 دقیقه

داستان فیلم

در سریال پدرخوانده : حرفه‌ای‌ها پدرخوانده بازی می‌کنند. پدرخوانده یک بازی طولانی و پر از تعلیق، با سناریویی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی از بازی مافیا به روایت سعید ابوطالب است که یازده بازیکن در آن حضور دارند.

درباره فیلم

سریال پدرخوانده The Godfather محصول کشور ایران و در ژانر معمایی ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1403 ساخته شده است. در سریال پدرخوانده بازیگرانی چون الیکا عبدالرزاقی، غلامرضا نیکخواه، هدیه بازوند، کامبیز دیرباز، مجید واشقانی و... به ایفای نقش پرداخته اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود قسمت 2 فصل سوم سریال پدرخوانده 3

فصل ۳ رئالیتی شوی مافیایی پدرخوانده، یکی از حرفه ای ترین مسابقه های نمایش خانگی است. سری جدید با نقش جدی «شرلوک هولمز» برگزار می شود. همچنین قابل ذکر است این فصل از برنامه مانند فصل اول این مجموعه داری تم و سبکی کلاسیک است.

سناریوی فصل 3: شرلوک هولمز
ما در فصل دوم شاهد تغییراتی در سناریو بازی بودیم که قرار است سناریو بازی در فصل سوم مجدد تغییر کند و شخصیت شرلوک هولمز جایگزین شخصیت جک گنجشکه در این گیم‌شو خواهد شد. شرلوک هولمز نقش مستقل و هیجان انگیزی است که پیش‌بینی نتیجه بازی را غیرممکن می‌سازد. تهیه‌کنندگی و کارگردانی پدرخوانده را سعید ابوطالب برعهده دارد و کامبیز دیرباز مانند دو فصل گذشته این مجموعه در نقش گرداننده حضور خواهد یافت.

دانلود فصل سوم سریال پدرخوانده 3

دانلود قسمت 2 فصل سوم سریال پدرخوانده 3

تمامی بازیگران فصل سوم
مجید واشقانی، امیرحسین رستمی، امیرمهدی ژوله، محمد نادری، میثم درویشان پور، حسین رفیعی، آشا محرابی، الیکا عبدالرزاقی، فقیه سلطانی، کمند امیرسلیمانی، امیر کاظمی، سیاوش مفیدی، سینا رازانی، نیما شاهرخ شاهی، ساغر قناعت، علی صالحی، سید جواد هاشمی، هدیه بازوند، شکیب شجره، حوریه مقدم، پیام احمدی نیا، مهدی دانایی، رضا داودنژاد، سعید ترابی، مهران میرزایی، زهرا بهروزمنش، مرتضی عقلمند، مهدی مدرس و…. از بازیکنان این فصل از پدرخوانده هستند.

دانلود قسمت 2 فصل سوم سریال پدرخوانده 3

دوئل در این بازی دوئل توسط ۲ نفر در دفاع اجرا میشود. به این صورت که اگر دو نفر یا بیشتر به رای گیری دور دوم راه پیدا کرده باشند میتوانند به جای دفاع از خود به مدت سه دقیقه به صورت پرسش و پاسخهای ۳۰ ثانیه ای یکدیگر را به چالش بکشند به امید انکه شهروندان از میان آنان مافیا را پیدا کند.

سرشماری تعداد بازیکنان باقیمانده در بازی در ابتدای روز انجام میشود.

یعنی اگر در پایان رای گیری و خروج بازیکنی تعداد شهروندان و مافیاها برابر شود بازی ادامه پیدا کرده و شب را میگذرانند زیرا اتفاقات شب بسیار تاثیر گذار خواهد بود. صبح گرداننده در صورت برد مافیاها و یا شهروندان بازی را پایان میدهد.

شرط برد تیم مافیا برابر بودن آنان با مابقی بازیکنان است یعنی مافیاها در بازی باید دقیقا نیمی از بازیکنان داخل بازی را تشکیل دهند.

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟