دانلود سریال انیمیشنی پسر دلفینی

دانلود سریال انیمیشنی پسر دلفینی قانونی

قسمت 8 اضافه شد
،
بدون محدودیت سنی
کارگردان:

داستان سریال

در سریال پسر دلفینی : پسر دلفینی اکنون یک وظیفه‌ی مهم دارد. او نگهبان دریاست و باید از موجودات دریایی محافظت کند. در این بین هنوز خطر از سر دریا برطرف نشده چرا که اختاپوس بدجنس که در چاله ای گرفتار شده به کمک شامی نقشه های جدیدی را علیه موجودات دریا طراحی و اجرا می‌کنند. پسر باید هوش و حواس خود را جمع کند تا به کمک دیگر موجودات دریایی از این آبی بی‌کران مراقبت کند.

درباره سریال

سریال پسر دلفینی Dolphin Boy محصول کشور ایران و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی رضا فصاحت در سال 2024 ساخته شده است. در سریال پسر دلفینی بازیگرانی چون حامد عزیزی، جواد پزشکیان، مهدی امینی، ناهید امیریان، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال انیمیشنی پسر دلفینی، سریال انیمیشن جدید نمایش خانگی در قالب ۲۶ قسمت ۱۱ دقیقه ای است. سریال پسر دلفینی انیمیشن ایرانی به کارگردانی رضا فصاحت با ژانری جذاب و خوش ریتم به صورت هفتگی از ۲۶ اسفند در ویدیوفا منتشر می شود.

خلاصه داستان سریال

در یک جشنوارهٔ روز دریای پاک و شاد، اختلافات بین شخصیت‌ها برای اجرای کر دریای پاک، باعث بروز یک سری اتفاقات جالب و ناخوشایند می‌شود. بادی بادکنکی با فالش خوانی خود، صلح جشن را بهم می‌زند و در دام مرکب سیاه اختاپوس گرفتار می‌شود. حال پسر برای نجات جشن، باید با اختاپوس مقابله کند و راهی برای جلوگیری از آلوده شدن دریا پیدا کند.

دانلود سریال انیمیشنی پسر دلفینی

درباره سریال پسر دلفینی

سریال پسر دلفینی با الهام از ماجراهای انیمیشن سینمایی همنام، به دنیای جذاب و پرماجرا این شخصیت محبوب پرده برداری می‌کند. با طراحی زیبا و داستان‌های هیجان‌انگیز، این سریال به کودکان و خانواده‌ها فرصتی برای سرگرمی و یادگیری فراهم می‌آورد. هر قسمت از این سریال، با داستان جدیدی از دنیای زیرآبی و ماجراهای پسر دلفینی، تماشاگران را به سفری جذاب و خاطره‌انگیز دعوت می‌کند.

دانلود سریال انیمیشنی پسر دلفینی

نقد و بررسی سریال پسر دلفینی

سؤالی که در مواجهه با انیمیشن «پسر دلفینی» با توجه به این نکته برایمان به وجود می‌آید این است که اگر همین داستان در قالب یک کتاب منتشر و بدون تصویر و موسیقی اجرا شود آیا موفقیت خود را ادامه خواهد داد؟ پاسخ من به این سؤال خیر است، درواقع همین موفقیتی که این اثر کسب کرده نیز از سر کمبود محتوا است. قطعا این انیمیشن در بازار جهانی در میان انیمیشن‌های دیگر دیده نمی‌شود؛ بلکه در ایران به دلیل کمبود تولیدات ملی این‌گونه فروش می‌کند. البته این گزاره مربوط به تمامی انیمیشن‌های ایرانی نیست و تولیدات خوبی در همین حوزه مثل «بچه‌زرنگ» هادی محمدیان و حتی «فهرست مقدس» ساخته قبلی محمدامین همدانی انجام شده است.

دانلود سریال انیمیشنی پسر دلفینی

دانلود سریال انیمیشنی پسر دلفینی

امیدواریم که این تولید قدمی باشد برای شروع تولیدات انیمیشنی دیگر با داستان، داستان‌پردازی، شخصیت‌سازی و شخصیت‌پردازی قوی و باکیفیت تا کودکان از دیدن آن لذت برده و حتی پس از آن، تقاضای چاپ کتاب آن انیمیشن را داشته باشند. این مسئله در تمام دنیا اتفاق می‌افتد و رابطه دوسویه انیمیشن و انیمه و کتاب را نشان می‌دهد و همچنین به خودیِ خود، باعث ارتقای سطح صنعت انیمیشن ایران خواهد شد.

سریال پیشنهادی: دانلود سریال جنگل آسفالت و دانلود سریال اکازیون

  • زبان: فارسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟