دانلود فیلم شماره 10

دانلود فیلم شماره 10

،
مناسب برای بالای 15 سال
100 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

«شماره 10»، ماجرای تنها فرار موفق از اسارت دوران جنگ تحمیلی است.

درباره فیلم

فیلم شماره 10 به کارگردانی حمید زرگرنژاد در سال 1401 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنگی و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، مهدی زمین پرداز، بهرنگ علوی، صحرا اسدالهی و احمد کاوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود فیلم شماره 10

فیلم سینمایی شماره ده محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه حمید زرگرنژاد، این فیلم سینمایی چهارمین تجربه کارگردانی حمید زرگرنژاد نیز در عرصه سینما و ساخت یک اثر سینمایی و بلند نیز به شمار می رود. او که فعالیت خود را در زمینه کارگردانی از سال 1932 با ساخت فیلم پایان خدمت نیز اغاز نموده است. تا کنون فیلم های خود را در تمامی ژانر های مختلف کارگردانی کرده است. از ژانر درام گرفته تا عاشقانه، خانوادگی و جنگی و دفاع مقدس، که فیلم سینمایی شماره 10 به نویسندگی زرگر نژاد نیز در سبک جنگی و دفع مقدس می باشد. او پیش از این نیز فیلم دیگری را با موضوع هشت سال جنگ ایران و عراق نیز کارگردانی کرده بوده است که با ساخت شماره 10 دومین تجربه کارگردانی خود را در این زمینه پشت سر می گذارد.

مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران فیلم سینمایی و جنگی شماره ده از اواسط سال 1400 آغاز و پس از تایید و انتخاب بازیگران، در نهایت فیلم برداری این مجموعه آغاز آغاز گردید. این فیلم سینمایی که با سرمایه گذاری بنیاد سینمایی فارابی به تولید و ساخت رسیده است، مراحل پیش تولید و نگارش فیلمنامه و تحقیق در مورد نحوه ساخت و طراحی لوکیشن های آن نیز از اواخر سال 1396 آغاز و با گذشت بیش از سه سال از نگارش فیلمنامه فیلمبرداری و ساخت آن نیز در سال 1400 آغاز گردیده است.بلافاصله پس از اتمام فیلمبرداری، نام نویسی این فیلم برای حضور در چهل‌و‌یکمین جشنوارهٔ فیلم فجر که در سال 1401 نیز برگزار می شد آغاز و تدوین آن را عماد خدابخش بر عهده گرفت.

داستان فیلم سینمایی شماره 10 در مورد چیست؟
فیلم سینمایی و هیجان انگیز شماره 10 به داستان جنگ ایران و عراق نیز می پردازد و داستان یکی از رزمندگان به نام شماره 10 را روایت می کند که در اواخر جنگ ایران و عراق در زندان های رژیم بعثی نیز به اسارت درآمده است و در تلاش است که از این ارودگاه بعثیان فرار کند اما فرار از این اردوگاه به این راحتی ها نمی باشد و شماره 10 نمیتواند به تنهایی از این اردوگاه فرار کند. و عراقی ها اعلام کرده اند در صورت فرار هر یک از اسراء سه نفر از زندانیان اعدام خواهد شد. در این مسیر احمد به شماره 10 کمک می کند تا از این اردگاه رهایی یافته و نام دیگر اسیران را که نامشان از صلیب سرخ پنهان مانده را به گوش ایران و جهان برسانند… اما در این مسیر احمد توسط منافقین کشته می شود و شماره 10 مجبور می شود…

دانلود فیلم شماره 10

جوایز و افتخارات فیلم ایرانی شماره ده
فیلم شماره ده به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه حمید زرگرنژاد که با سرمایه گذاری بنیاد سینمایی فارابی به تولید و ساخت رسیده است برای اولین بار اکران خود را در چهل‌و‌یکمین جشنوارهٔ فیلم فجر آغاز نمود و مورد استقبال تماشاگران، منتقدین و داوران این جشنواره قرار گرفت و توانست در بخش های مختلفی از این جشنواره به عنوان نامزد سودای سیمرغ حضور داشته باشد و در نهایت این فیلم شماره 10 بود که توانست یکی از پر افتخار ترین فیلم های چهل‌و‌یکمین جشنوارهٔ فیلم فجر لقب گیرد که افتخارات این اثر سینمایی نیز عبارتند از:

جایزه بهترین طراحی صحنه از جشنواره فیلم فجر
نامزد بهترین جلوه‌های ویژه میدانی از جشنواره فیلم فجر
جایزه بهترین چهره‌پردازی از جشنواره فیلم فجر
نامزد بهترین فیلمبرداری از جشنواره فیلم فجر
جایزه بهترین موسیقی متن از جشنواره فیلم فجر
نامزد بهترین صدا از جشنواره فیلم فجر
نامزد بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه از جشنواره فیلم فجر
برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فجر

بازیگران فیلم شماره 10 چه کسانی هستند؟
حمید زرگرنژاد که نویسندگی و کارگردانی این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته، ترجیح داده است در دومین فیلم سینمایی خود با عنوان دفاع مقدس از بازیگران نیز استفاده نماید که تا کنون هیچ یک سابقه حضور در فیلم هایی با عنوان دفاع مقدس را نداشته اند و همین باعث شد که بازی این بازیگران مورد توجه تماشاگران و منتقدین قرار گیرد و مجید صالحی که در این فیلم نقش اصلی آن را ایفا می نماید بتواند جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را با فیلم شمره 10 از جشنواره فجر به دست آورد. در کنار مجید صالحی هنرپیشگان مطرح دیگری همچون حسام منظور، سیامک صفری، بهرنگ علوی، مهدی زمین پرداز، صحرا اسداللهی و احمد کاوری به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

دانلود فیلم شماره 10

فیلم سینمایی شماره 10 پس از اتمام اکران و حضور در جشنواره فیلم فجر، با توجه به اینکه سرمایه گذاری آن نیز توسط بنیاد فارابی نیز صورت گرفته بود با واگذاری حق پخش آن به ازای بیش از 8 میلیارد تومان به سینما در تاریخ نوروز 1402 از شبکه های تلویزیونی صدا وسیما نیز به انتشار رسید و حال پس از گذشت چندماه از پخش تلویزیونی، سازندگان مجداا ترجیح داده اند که این فیلم را در سینماهای سراسر کشور اکران نمایند.این فیلم از تاریخ 29 شهریور 1402 اکران خود را به صورت گسترده در سینما آغاز نموده است.

فیلم های پیشنهادی: دانلود فیلم بیرو و دانلود فیلم ستاره بازی و دانلود فیلم شهر هرت

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟