دانلود تیتراژ سریال نیسان آبی

دانلود تیتراژ سریال نیسان آبی

نیسان آبی سریال بی‌ادعا و محبوبی در ژانر کمدی بود که مورد استقبال بینندگان فیلیمو قرار گرفت. بد نیست تیتراژ این سریال موفق منوچهر هادی را در ویدیوفا بشنوید.

تیتراژ سریال نیسان آبی را که اثری بی‌کلام است، آریا عظیمی‌نژاد ساخته است. عظیمی‌نژاد این تیتراژ را با نگاهی به موسیقی جاده‌ای برای نیسان آبی ساخته است؛ بنا به استقبال و درخواست شما، می‌توانید این اثر را اینجا آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

دانلود تیتراژ ابتدایی سریال نیسان آبی

نیسان آبی نام سریال کمدی فیلیمو است که فصل اول آن به کارگردان منوچهر هادی تولید و منتشر شد و حالا در فصل دوم، مسئولیت کارگردانی را مسعود اطیابی به عهده گرفته است. سریالی که ترکیب متفاوتی از بازیگران کمدی را در خود جای داده و در فضایی متفاوت یک داستان خانوادگی را به تصویر می‌کشد.

داستان نیسان آبی ۲ از اینجا شروع می‌شود؛ ۳ سال گذشت! ممدچاخان بالاخره عروسی کرد. جمشید، رضا خرسند، رضا سوسن، زری، پری، علم‌تاج و سرهنگ، خلاصه کل شکرآباد جمع شده بودند تا شامِ عروسی ممد را بخورند ولی نه تنها شام به کسی نرسید تازه اتفاقی افتاد که همه گرسنگی از یادشان رفت…

سریال نیسان آبی 2: معرفی، داستان، بازیگران

همانطور که شاید یادتان باشد، فصل اول نیسان آبی از چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ از پلتفرم فیلیمو پخش شد تا یکی از گزینه‌های پیش روی مخاطبان شبکه نمایش خانگی در پاییز ۱۴۰۰ برای تماشا باشد. فصل دوم نیسان آبی هم در پاییز ۱۴۰۲ یعنی چهارشنبه اول آذر پخش شد. یعنی تقریبا ۲ سال و یک ماه بعد از پخش فصل اول، نیسان آبی ۲ هم به فیلیمو رسید؛ چهارشنبه‌ها با نیسان آبی.

در نیسان آبی ۲ سعی شده تیم بازیگری -تا جایی که امکان داشته- حفظ شوند ولی تغییراتی در بازیگران فرعی، صورت گرفته است.

بازیگران فصل دوم نیسان آبی این ستاره‌ها هستند: حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی‌پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی، صفر کشکولی و… راوی: بهادر مالکی

دانلود فصل دوم سریال نیسان آبی 2

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟