مسابقه تی ان تی

تی ان تی در اصل یک مسابقه سرگرم‌کننده و جذاب است که قرار است از نیمه فروردین ۱۴۰۲ شما را خوش و خرم کند. مجری این برنامه دیدنی حامد آهنگی است. حامد آهنگی بازیگر و کمدین محبوب که پیش از این برنامه آهنگی‌شو را در نمایش خانگی اجرا کرده بود این بار با مسابقه تی‌ان‌تی TNT مهمان خانه‌های مردم است. البته باید بدانید که؛ TNT کار خود را با ویژه برنامه سال نو در شب اول فروردین ۱۴۰۲ آغاز کرد. این جُنگ ویژه شامل بخش‌های مختلفی از اجرای زنده‌ موسیقی و گفت‌وگوی کوتاه با هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران بود که به صورت رایگان در فیلیمو قابل مشاهده است.

عوامل و سازندگان مسابقه TNT

درباره حامد آهنگی مجری TNT

اگر در اوایل دهه ۹۰ گذرتان به یکی از تالارهای نمایشی تهران افتاده باشد احتمالا کمدین بامزه‌ای را دیده‌اید که سالن را با شوخی‌هایش منفجر کرده است. حامد آهنگی برای رسیدن به سطح اول اجراهای نمایشی و معرفی کردن خودش به عنوان یک کمدین درجه یک، مسیر طولانی و سختی را طی کرده است. او پله پله تا رسیدن به جایی که امروز هست تلاش کرده است. حضور متفاوتش در یکی از بخش‌های خندوانه تا هوش و ذکاوتش در بازی‌های شب‌های مافیا و اجرای شوی آهنگی شو در نمایش خانگی همه و همه نشان از استعدادی دارد که به خوبی از پس هر کاری بر می‌آید. او در مسابقه جوکر ستاره بود و در کنار این تجربه‌ها بازیگری را نیز ادامه داد تا جایی که یکی از نقش‌های اصلی فیلم چند می‌گیری گریه کنی۲ را بازی کرد.

مسابقه تی ان تی تجربه جدید حامد آهنگی است که می‌تواند یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های نمایش خانگی شود.

تهیه‌کننده و عوامل اصلی تی ان تی را بیشتر بشناسید

تهیه‌کننده تی ان تی محمدرضا رضاییان است. او پیش از این سابقه ساخت برنامه‌های موفقی در تلویزیون داشته است. از جمله می‌توان به برنامه کتاب باز و مسابقه سیم آخر اشاره کرد که نشان می‌دهد رضاییان و تیمش در زمینه ساخت برنامه‌های ترکیبی و سرگرمی دارای مهارت‌های بسیاری هستند.

مجری طرح: حمید مراوندی / کارگردان هنری: رضا مهرانفر / مدیر هنری: محمد مراوندی / سرپرست گروه ایده‌پردازی: افشین صادقی‌زاده / مدیر نور و تصویر: حسین حاتمی / طراح صحنه: پیمان قانع / مدیر تولید: حسین امیری / تدوین: مهیار صادقیان / سرپرست گروه موسیقی صحنه: سینا ذکایی و…

دانلود برنامه تی ان تی TNT

چطور در مسابقه TNT تی ان تی شرکت کنیم؟

مسابقه تی‌ان‌تی با نگاهی به آیتم‌های جذاب مسابقه‌های مشهور دنیا ساخته شده است. در این مسابقه، اتفاقات هیجان‌انگیز در هر لحظه برای شرکت‌کنندگان رخ می‌دهد و حامد آهنگی فضایی سرگرم‌کننده و بانشاط برای مخاطبان و شرکت‌کنندگان می‌سازد. اما متاسفانه -فعلا- شرایط حضور در این مسابقه آزاد نیست. تیم تولید این مسابقه در تلاش است تا در صورت فراهم شدن زمینه‌های پذیرش مخاطبان، شرایط حضور و شرکت در مسابقه تی ان تی را اعلام کرده و مسابقه TNT حامد آهنگی را با حضور شرکت‌کنندگان علاقه‌مند و انرژی آن‌ها ضبط کند.

زمان پخش و تعداد قسمت های مسابقه تی ان تی

مسابقه TNT برای عید نوروز ۲ قسمت ویژه داشت که این قسمت‌ها ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ و اول فروردین ۱۴۰۲ از ویدیوفا پخش شد. اما مسابقه تی ان تی حامد آهنگی ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ از ویدیوفا دوشنبه‌ها ۸ صبح قابل مشاهده است. تعداد قسمت‌های تی‌ان‌تی ۲۳ قسمت در نظر گرفته شد و این مجموعه در سوم مهر ۱۴۰۲ به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟