دانلود فیلم مصلحت

دانلود فیلم مصلحت

مناسب برای بالای 15 سال
100 دقیقه
کارگردان:

داستان فیلم

فیلم سینمایی مصلحت داستن در مورد پسر یکی از مقامات عالی‌رتبه کشور در یکی از درگیری‌ها مقابل دانشگاه تهران مرتکب قتل می‌شود، اما پیوند خانوادگی و مصلحت سیاسی کشور، این پرونده مشکوک ‌و پُر رمز و راز را وارد موازنه‌ای پیچیده و سخت می‌کند...

درباره فیلم

دانلود فیلم مصلحت محصول سال 1399 کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه حسین دارابی، این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی حسین دارابی در زمینه تولید یک فیلم بلند سینمایی نیز به شمار می رود.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
قیمت:‌ 12000 تومان
قیمت:‌ 13000 تومان
قیمت:‌ 15000 تومان
قیمت:‌ 18000 تومان
قیمت:‌ 20000 تومان

دانلود فیلم مصلحت محصول سال 1399 کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه حسین دارابی، این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی حسین دارابی در زمینه تولید یک فیلم بلند سینمایی نیز به شمار می رود. بر خلاف انتظار دومین فیلم سینمایی دارابی که هناس نیز نام داشت زودتر از فیلم اول او در سینماهای سراسر کشور نیز به اکران رسید و مصلحت که همانند فیلم دوم دارابی در ژانر جاسوسی و امنیتی می باشد دچار حواشی فراوانی پیش از اکران خود نیز گشت.

حسین دارابی که معمولا فعالیت های متعددی را با سازمان های دولتی نیز داشته است تمامی فیلم های ساخته شده خود را به سفارش سازمان هایی همچون اوج و حوزه هنری به تولید رسانده است و مصحلت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اولین محصول مشترک سازمان های اوج و حوزه هنری نیز به شمار می رود.معمولا فیلم های سفارشی در ایران همیشه با حواشی و اتفاقات خاص خود نیز روبرو میشوند اما از همه مهم تر با توجه به سفارشی بودن این نوع فیلم ها استقبال بسیار کمتری در گیشه از آنها بع عمل می آید و معمولا اکثر فیلم ها باشکست سنگین در اکران نیز روبرو می شوند.

مصحلت که از سری تولیدات سازمان هنری رسانه‌ای اوج وابسته به سپاه پاسدارن نیز می باشد یک بار در اواخر سال 1399 پروانه نمایش خود را نیز دریافت نمود اما بن به دلایلی این فیلم در ردیف فیلم های بایکوت شده و تویقف شده سینمای ایران قرار گرفت. با اینکه فیلم سینمایی مصلحت تمامی مجوز های قانونی را نیز دریافت نموده بود اما مجوز اکران آن نیز صادر نمیشد تا اینکه در اواسط دی ماه سازندگان با مسئولین قوه قضاییه جلسه را برگزار کرده و در آن جلسه مشکلات و ممیزی های فیلم برطرف و در نهایت فیلم ایرانی مصلحت به کارگردانی حسین دارابی برای دومین بار مجوز نمایش و اکران خود را دریافت نمود.

دانلود فیلم مصلحت

داستان فیلم مصلحت در مورد چیست؟
فیلم سیاسی و امنیتی مصلحت داستان آن نیز به اوایل دهه 60 و روزهای بعد انقلاب در ایران نیز باز میگردد که فرزند یک روحانی که دچار قتل می شود. این فیلم که داستان آن نیز بر اساس واقعیت روایت میشود در آن سال ها فرزند آیت‌الله مشکاتیان که یکی از مقامات بلندپایه‌ی قوه‌ی قضائیه جمهوری اسلامی نیز به شماره می رود به قتل متهم میشود و در این میان با توجه به جایگاه پدر که یکی از مقام های سرشناس و بلند پایه نظام به شمار می رود اطرافیان توصیه می کنند که جهت مصلحت نظام و جلوگیری از هرگونه اتفاق فرد دیگری را جایگزین فرزند آیت‌الله مشکاتیان نیز نماید تا….

جوایز و افتخارات فیلم سینمایی مصلحت
اولین ساخته حسین دارابی که با سرمیه گذاری موسسه اوج و حوزه هنری نیز به تولید رسیده است در ابتدا قرار بود که با نام مصلحت نظام به اکران و انتشار رسد اما پس از اتمام فیلمبرداری نام این فیلم به مصلحت تغییر یافت و در نهایت برای اولین بار اکران خود را سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آغاز نمود که با استقبال خوب منتقدین و تماشاگران نیز روبرو شد و توانست نقد های مثبتی را از سوی هر دو سمت نیز به دست آورد. حسین دارابی با اولین فیلم خود در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر جوایز و افتخارات متعددی را به دست آورد که از مهمترین آنها میشود به:

نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر
نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر
نامزد بهترین تدوین از جشنواره فیلم فجر
نامزد بهترین موسیقی متن از جشنواره فیلم فجر
نامزد بهترین طراحی لباس از جشنواره فیلم فجر
نامزد بهترین طراحی صحنه از جشنواره فیلم فجر
جایزه بهترین کارگردان اول از جشنواره فیلم فجر
بازیگران فیلم مصلحت چه کسانی هستند؟
در این فیلم هنرپیشگانی چون فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی بانو ذوالقدر و نازنین فراهانی به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

فیلم های پیشنهادی: دانلود فیلم بعد از رفتن و دانلود رایگان فیلم سه کام حبس و دانلود فیلم آهنگ دو نفره

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟